razpisi
Razpisi

Od razvojnih spodbud do izvedbe virtualnega dogodka (razpisi)

V tokratnem pregledu razpisov tedna so v ospredju predvsem tehnološke rešitve.

Vlada Republike Slovenije dodeljuje spodbude v okviru razpisa EUREKA 2021. Podjetja spodbuja v obliki subvencij za raziskovalno razvojne aktivnosti. Skupna predvidena višina sredstev je več kot štiri milijone evrov, razpis pa je odprt do 19. aprila 2021. Več o razpisu si lahko preberete na povezavi.

Javna agencija Spirit Slovenija preko javnega naročila išče najem 3D virtualne platforme po meri za organizacijo in tehnično izvedbo digitalnih poslovnih dogodkov. Razpis je odprt do 1. aprila 2021, vso dokumentacijo najdete tukaj.

Zavod Digitalno inovacijsko stičišče Slovenije išče izvajalca za izvedbo virtualnega razstavišča za potrebe projekta Digitalno razstavišče: Tehnologija za ljudi. Med stortivami je zahtevano tudi 3D modeliranje. Razpis je odprt do 24. marca 2021, razpisna dokeumentacija je dostopna na povezavi.

Še vedno aktualni razpisi:

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano z razpisom išče pomoč pri izdelavi marketinške strategije z medijskim načrtom, kreativnimi rešitvami, produkcijo materialov ter zakup oglasnega prostora za promocijo lokalnega ribištva. Razpis, ki je odprt do 6. aprila 2021, ocenjujejo na več kot 490 tisoč evrov (brez DDV), razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je preko javnega razpisa naročilo izdelavo predloga strategije trajnostnega razvoja slovenskega turizma za obdobje od leta 2022 do leta 2028. Med nalogami izbranega izvajalca je tudi oblikovanje trženjska strategija in uresničevanje strategije razvoja. Razpis je odprt do 12. aprila 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

SPIRIT Slovenija za obdobje 2019–2022 ponuja intenzivne podporne aktivnosti za podjetja, ki stopajo na pot trajnostne strateške poslovne transformacije. Med drugim bodo v okviru razpisa zagotovili 100 % financiranje stroškov udeležbe podjetij v Akademiji TPSMP (sklop A) in do 50 % financiranja nastalih upravičenih stroškov pri izvedbi projektov do višine 100 tisoč evrov (sklop B). Naslednji rok za prijavo je 23. april 2021, več o razpisu pa si lahko preberete na povezavi.

Urad vlade Republike Slovenije za komuniciranje išče izvajalce za storitve klipinga. Razpis vključuje spremljanje domačih medijev in izdelavo klipinga za potrebe naročnika v obdobju med 1.  majem 2021 in 30. aprilom 2024. V razpisu, ki je odprt do 23. marca 2021, namenjajo 320 tisoč evrov (brez DDV). Razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano išče izvajalca za izvedbo dveh oglaševalskih akcij, in sicer za shemi IK in EKO. Razpis vključuje produkcijo na ključ, izvedbo podpornih aktivnosti odnosov z javnostmi, pripravo osnovnega komunikacijskega akcijskega načrta z medijsko strategijo in izvedbo objav v medijih z vključenimi stroški za medijski zakup. Vrednost javnega naročila ocenjujejo na več kot 200 tisoč evrov (brez DDV). Razpis je odprt do 22. marca 2021, razpisno dokumentacijo najdete na tej povezavi.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji