razpisi
Razpisi

Od medijskega zakupa do slovenskega oskarja za embalažo (razpisi)

V tokratnem pregledu razpisov tedna najdete po dva razpisa in natečaja.

Spirit Slovenija izšče izvajalca za oglaševalske storitve za leto 2022 s pripravo medijskega načrta, adaptacijo enostavnih tiskanih in digitalnih oglasov in medijskim zakupom. Rok za oddajo ponudb je 7. januar 2022, povezavo do razpisne dokumentacije pa najdete na povezavi.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS išče izvajalca za nacionalno kampanjo za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja mesa za obdobje 2021 do 2023. Gre za del širše, večletne nacionalne promocije lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov. Kampanja vključuje televizijsko, zunanje, radijsko, digitalno oglaševanje ter oglaševanje v tiskanih medijih. Ocenjena vrednost razpisa je okrog 282 tisoč evrov (brez DDV), razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Vsi, ki želite dokazati izvirnost, skrb za zaščito vsebine, potrošnika in narave, tehnično dovršenost ter odličnost vizualne identitete svoje embalaže, vabljeni na 39. natečaj Slovenski oskar za embalažo. Prijavite se lahko do 21. marca 2022, več informacij pa na miran.mate@pomurski-sejem.si in na povezavi.

Založba Beletrina v sodelovanju z blagovno znamko De'Longhi razpisuje literarni natečaj Espressne zgodbe. Glavna nagrada za zmagovalca je  kavni aparat De'Longhi Magnifica Evo. Več o natečaju, ki je odprt do 19. decembra 2021, si lahko preberete na povezavi.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji