razpisi
Razpisi

Od medijskega zakupa do razvoja iger v virtualni resničnosti (razpisi)

Zunanjo pomoč tokrat iščejo Pošta Slovenije, Občina Rogatec, Univerza v Ljubljani, Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa, in Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS.

Pošta Slovenije išče izvajalca za promocijo (spletnih) vtičnikov za spletne trgovce, za obdobje 48 mesecev. Storitev zajema izdelavo in namestitev ter osnovno vzdrževanje spletnega vtičnika, ki pomeni avtomatizacijo priprave pošiljk in dokumentov, ki so potrebni za pošiljanje pošiljk preko paketnih storitev naročnika. Razpis je odprt do 15. julija 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Občina Rogatec preko razpisa išče pomoč pri razvoju izobraževalnih iger v virtualni resničnosti (VR). Projekt zajema izdelavo VR aplikacije, pripravljene za VR očala. Razpis je odprt do 14. julija 2022, razpisna dokumentacija je na voljo na povezavi.

Univerza v Ljubljani išče izvajalca za oblikovne in sistemske rešitve celostne grafične podobe univerze in njenih članic. Razpis vključuje odkup avtorskih pravic in pripravo smernic oziroma priročnika za uporabo, pripravo načrta za izvedbeno, vsebinsko in oblikovno umeščenost nove celostne grafične podobe ter  vodenje implementacije novega CGP-ja. Rok za prijave je 21. oktober 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa z razpisom išče zunanjo pomoč pri storitvah izvedbe medijskega zakupa za zunanje in mobilno oglaševanje ter storitve medijskega zakupa oglaševanja za področje tiskanih medijev in spletnega medija pri nacionalnih akcijah, za obdobje do 31. decembra 2023. Razpis je odprt do 27. julija 2022, razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS je odprlo razpis za izdelavo kreativne ideje, oblikovanje in produkcijo komunikacijskih sredstev za integrirano komunikacijsko akcijo za Sheme kakovosti in zaščitene kmetijske pridelke in živila za obdobje jesen 2022 do pomlad 2023. Rok za prijavo je 8. julij 2022, do razpisne dokumentacije pa lahko dostopate na povezavi.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji