uijk
Razpisi

Od marketinške akademije do izvedbe nacionalne oglaševalske akcije

V tokratnem naboru razpisov tedna predstavljamo nekaj marketinških, grafičnih, kreativnih in tudi izobraževalnih razpisov.

Univerza v Ljubljani preko javnih razpisov išče pomoč za oblikovne in sistemske rešitve celostne grafične podobe Univerze v Ljubljani in njenih članic, natančneje za kreativne rešitve za znake Univerze v Ljubljani. Izbrana dela bodo tudi denarno nagrajena, in sicer od 3.000 do 8.000 evrov neto. Ponudbe sprejemajo do 16. marca 2023.

Svoja vrata odpira Marketinška akademija za mlade talente. K udeležbi vabijo vse mlade talente, zaposlene v marketingu, komunikacijah, odnosih z javnostmi ali prodaji, ki želijo napredovati v svoji karieri. Večmesečno izobraževanje vključuje pridobivanje znanj iz poslovnega in marketinškega sveta ter medosebnih veščin. Prijave sprejemajo do začetka marca, število mest pa je omejeno.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano preko javnega razpisa išče pomoč pri izvedbi nacionalne oglaševalske akcije za sektor mesa, kar vključuje pripravo medijske strategije s pripravo medijskega načrta in zakup oglasnega prostora za pomlad 2023. Ocenjena vrednost projekta brez DDV-ja je 204.918,03 evrov, traja pa 3 mesece. Rok za prijavo je 7. marec 2023.

Mestna občina Murska Sobota z javnim naročilom išče pomoč pri grafični pripravi, tisku in distribuciji javnega glasila Soboške novineza obdobje 48 mesecev. Prijave zbirajo do 10. februarja 2023.

Še vedno je aktualen razpis Javne agencije Republike Slovenije za trženje in promocijo turizma. Ta z javnim razpisom išče pomoč pri soorganizaciji Slovenske turistične borze (SIW) 2023, ki bo potekala od 9. do 12. maja 2023. Poleg tega potrebujejo pomoč pri projektih digitalne transformacije turizma. Rok za prijavo je 13. februar 2023.

Prav tako so še vedno odprte prijave na natečaj Slovenske oglaševalske zbornice »Mladi kreativci 2023«, ki predstavlja pomembno priložnost za mlade talente, da se predstavijo na najpomembnejšem nacionalno-kreativnem tekmovanju do 30. leta starosti. Zmagovalca natečaja se bosta udeležila mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions, in sicer tekmovanja Young Lions Competition v skupini digitalnih rešitev. Prijave sprejemajo na e-naslovu dela@sof.si do 24. februarja 2023.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji