razpisi
Razpisi

Od enotne digitalne platforme MOL do kulturnih dejavnosti (razpisi)

V tokratnem pregledu razpisov tedna bodo na svoj račun prišli tudi oblikovalci.

Mestna občina Ljubljana išče zunanjega izvajalca za vzpostavitev skupne digitalne platforme MOL. Mestna občina Ljubljana in Javni holding Ljubljana gradita enotno digitalno platformo, ki bo omogočala zbiranje, upravljanje in souporabo podatkov, ki nastajajo v okviru dejavnosti mestne uprave Ljubljane, Javnega holdinga Ljubljana in v poznejši fazi tudi drugih javnih subjektov v okviru širše družine subjektov Mestne občine Ljubljana. Predmet naročila tako zajema vsebinsko zasnovo Urbane Digitalne Platforme. Razpis je odprt do 7. marca 2022, razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.

Javni sklad RS za kulturne dejavnosti je objavil dva javna razpisa za sofinanciranje kulturnih projektov, za katera namenja 450 tisoč evrov. Prvi se nanaša izbor kulturnih projektov na področju ljubiteljskih kulturnih dejavnosti (ocenjujejo ga na 300 tisoč evrov), drugi pa na izbor kulturnih projektov na področju različnih manjšinskih etničnih skupnosti in priseljencev (vrednost okrog 144 tisoč evrov). Rok za prijave je 28. februar 2022, več o pogojih in prijavi pa si lahko preberete na povezavi.

BMW Slovenija v sodelovanju z umetniki in umetniškimi ustanovami z lokalnim projektom RE:DESIGN iX ponuja platformo ustvarjalcem do 35. leta in jih vabi, da prijavijo svoje umetniške vizije novega BMW iX. Prijave potekajo do vključno 18. februarja 2022, več o razpisu pa si lahko preberete na povezavi.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji