zmajček
Opaženo

Zmajčkovo nenavadno popotovanje

Javni zavod Turizem Ljubljana je z igričarsko agencijo Escapebox ustvaril inovativno urbano pustolovščino. Namenjena je družinam in deluje kot kombinacija žive igre pobega, lova na zaklad in vodenega ogleda mesta.

Kratek opis akcije: Od 1. oktobra 2021 se lahko obiskovalci Ljubljane podajo na novo edinstveno pustolovščino: Zmajčkovo nenavadno popotovanje. V urbani igri, ki igralce nagovori v formatu stripa, domači in tuji raziskovalci spoznavanjo zanimive mestne znamenitosti na zabaven in igriv način.

Z željo, da otroci spoznajo Ljubljano na vsebinsko bogat in grafično prijeten način, je nastala zabavna in interaktivna knjižica, ki skozi zgodbo in strip predstavi glavne kulturne in zgodovinske znamenitosti mesta. Pustolovščina s pomočjo igre poveže lokalne znamenitosti z legendo o zmaju, simbolu glavnega mesta Slovenije. V knjigi se prepletajo formati zanimivosti, nalog in stripovskih izsekov, ki pozornemu raziskovalcu postrežejo z namigi in pametnimi napotki.

Igralci se preko stripa spoznajo z osmimi najbolj prepoznavnimi zgodbami Ljubljane. Na koncu pa jih, skupaj z glavnim likom knjige, zmajčkom Ljubom, čaka še preizkus znanja. »Urbani raziskovalci med raziskovanjem mesta dešifrirajo naloge in odkrivajo resnične zgodovinske informacije tudi tistih najbolj skritih, a še toliko bolj čudovitih lokacij v mestnem jedru. Poleg lokacij se naučijo zanimivosti o pomembnih osebnostih, ki so zaznamovale Ljubljano,« pravijo snovalci projekta, ki dodajajo, da so odzivi prvih igralcev izredno pozitivni in dokazujejo, da je Ljubljana potrebovala privlačno in igrivo pustolovščino po središču mesta.

zmajcek1

zmajcek2

zmajcek3

Elementi akcije: interaktivna urbana pustolovščina po središču mesta (kombinacija igre pobega, lova na zaklad in vodenega spoznavanje zgodovine mesta)

Predstavnica naročnika: Petra Stušek

Izvedba: Escapebox

Direktor projekta v agenciji: Marko Maučec

Kreativna zasnova: Lucija Šuštar, Nina Križaj, Marko Maučec, Jernej Vrečar in Blaž Pregelj

Ilustorki in oblikovalki: Maruša Žemlja in Polona Zaletel

Trajanje akcije: od oktobra 2021 dalje

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji