zlato polje
Opaženo

Zlato polje

V agenciji Internavti so v sodelovanju z Žitom »zakuhali« novo komunikacijsko akcijo za izdelke Zlato polje.

Kratek opis akcije: Vsi domači kuharji, ki pogosto vrtijo kuhalnice, se lahko hitro znajdejo v godlji, ki se ji reče rutina. Tako iz dneva v dan ustvarjajo enake jedi, iz enih in istih sestavin, po enih in istih postopkih. »Ker pa riž ni samo rižota in testenine niso samo testenine po bolonjsko, smo zasnovali kampanjo, v kateri s pomočjo idej za nevsakdanje doma pripravljene jedi navdihujemo uporabnice in uporabnike izdelkov Zlato polje in širimo njihova kulinarična obzorja. Kampanjo po našem receptu, s katero smo razkadili kuharsko rutino, pa je še dodatno začinil poljski režiser in direktor fotografije Jacek Szymanski,« pravijo snovalci komunikacijske akcije.

žito

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, oprema prodajnih mest, digitalna aktivacija

Predstavnice naročnika: Melita Bunić, Tanja Šoštarič in Neja Flak Brecelj

Direktorica projekta: Urša Pučko

Vodja projekta: Neža Šimenc

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisec: Andraž Čelik

Oblikovalka: Daša Hrvacki

Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Nora PG

Režiser in direktor fotografije: Jacek Szymanski

Fotograf: Miha Bratina

Stilistka hrane: Sabina Penšek

Oblikovanje in obdelava zvoka: 001

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji