zlata polenta
Opaženo

Zlata polenta, ki nas razvaja že pol stoletja

Zlata polenta s svojim okusom razvaja generacije že pol stoletja, zato je podjetje Žito ob petdeseti obletnici želelo vse kulinarične navdušence spomniti na jed, ki so nam jo pripravljale že naše babice in mame.

Kratek opis akcije: Kreativno oglaševalsko akcijo s sloganom »Zlata polenta, ki nas razvaja že leta« so zasnovali v sodelovanju z Agencijo Vodik. Akcija združuje vse prepoznavne elemente polente in v ospredje postavlja njeno značilno zlatorumeno barvo. Komunikacijska strategija združuje prepoznavne elemente polente – logotip in barvno skalo celostne grafične podobe podjetja, jubilejni znak in embalažo »50 let polente«. Toplina slogana, ki združuje vse vrednote Zlatega polja, komunikacijo zaokrožuje v celoto.  

Strategija je zajemala tudi pripravo vsebin za odnose z javnostmi ter izdelavo oglasov in spletnih pasic za spletne in tiskane medije. S tovrstno vsebino so krepili ugled blagovne znamke in ozaveščali o tradiciji polente in njenem prepoznavnem okusu.

Pomemben element krepitve prepoznavnosti blagovne znamke je bila distribucija knjižice receptov Ustvarjajmo z zlato klasiko na gospodinjstva po Sloveniji. Knjižica skozi kreativno zasnovo, vsebinsko in grafično podobo zajema vse ključne elemente polente in vrednote blagovne znamke Zlatega polja. V njej so zbrani sodobni recepti iz polente, ki jih je pripravil kulinarični strokovnjak in bloger Sašo Šketa. V skladu s kreativno zasnovo celotne akcije so v Vodiku oblikovali tudi jubilejno stojalo, poličnike in paletno izpostavitev polente in njene jubilejne embalaže na prodajnih mestih.

polenta1

polenta2

polenta3

Elementi projekta: kreativna zasnova, grafično oblikovanje, komunikacija, direktni marketing in distribucija tiskovin, vsebine za odnose z javnostmi, spletno oglaševanje in oglaševanje v tiskanih medijih,  tekstopisje

Predstavnica naročnika: Neja Flak Brecelj

Direktor projekta: Nino Horvat

Kreativna direktorica: Jasmina Horvat

Vodja projekta: Katja Vidmar

Oblikovalca: Dragoljub Savič in Jelka Kaker

Tekstopisec: Borut Haclar

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji