zlata lisica
Opaženo

Zlata Lisica. Doma v Mariboru in v dobrih rokah.

NLB je generalni pokrovitelj že 57. Zlate lisice, ki bo letos drugačna kot prejšnja leta.

Kratek opis akcije: NLB kot zlati sponzor slovenske alpske reprezentance že več kot 20 let podpira uspehe slovenskih smučarjev, od leta 2020 pa tudi kot glavni pokrovitelj tradicionalnega ženskega smučarskega tekmovanja za svetovni pokal – Zlate lisice. Gre za največji dogodek za smučarke v JV Evropi, ki že od začetka domuje v Mariboru, v JV Evropi pa je doma tudi NLB Skupina, saj je edina bančna skupina v tej regiji, ki ima v njej tudi sedež.

»Da se lahko zgodba o pogumnih lisičkah iz leta v leto nadaljuje, je potrebno ogromno vložene energije in dela organizatorjev. Ekipa Zlate lisice je skozi leta odrekanj smučarsko tekmo pod Pohorjem ponesla v svet in iz nje naredila nepozabno doživetje za vsakega obiskovalca. Tudi ko se seli v Kranjsko Goro. Letos bo zaradi epidemije prvič v zgodovini dogodek brez pomembnega gradnika – gledalcev na dogodku. Da bi pretrgano vez stkali nazaj, smo s tehnološko rešitvijo omogočili »živo« navijaško povezavo med gledalci in lisičkami, pri čemer bodo tudi gledalci pokazali, da je Lisica še vedno v dobrih rokah, saj bodo smučarke lisičke lahko začutile glasno navijaško podporo, četudi gledalcev ne bo na lokaciji,« pravijo snovalci akcije.

Preko filtra na Instagramu in Facebooku »Navijaj za lisičke by NLB« bodo lahko navijači že vnaprej prispevali svoje navijanje. Med tekmo pa bo navijanje z značilnimi navijaškimi zvoki mogoče v živo, preko spletne strani navijajzalisicke.si. Slogan »Doma v Mariboru in v dobrih rokah« nosi tudi sporočilo NLB-ja, ki verjame, da se lahko tudi največja ovira Zlate Lisice doslej premaga in s povezovanjem organizatorjev in gledalcev doma pomaga pri vsem, kar sledi.

zlata lisica2

zlata lisica3

zlata lisica4

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja in lisičji filter na Instagramu in Facebooku, pristajalna stran, medijsko sodelovanje z Valom 202, sodelovanje s spletnimi vplivneži, aktivacija sponzorirancev NLB, promocijski članki, interni in eksterni novičniki, odnosi z javnostmi

Predstavnice naročnika: Simona Mladenović, Alja Pogorevc in Olga Zore Kunavar

Strateginji in vodji projekta: Urša Pučko in Anja Bencik

Kreativni direktor: Tine Lugarič (Trampolin)

Strateginja za družbena omrežja: Eva Križaj

Tekstopisec: Tine Lugarič (Trampolin)

Ilustrator in umetniški direktor: Nenad Cizl (Trampolin)

Spletni strateg in načrtovalec uporabniške izkušnje: Andrija Šulić (Trampolin)

Oblikovalka: Daša Hrvacki

Animator: Jure Lavrin

Spletna stran: CNJ (Mak Kordić, Grega Logar, Petra Ferlič)

Organizacija in zvok na dogodku: Niko Pirker

Zvočna obdelava in navijaški zvoki: Piano Room (Mitja Petrovič, Borut Belančič)

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: 3.-22. januar 2021

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji