union izbor
Opaženo

Življenje na polno

»Življenje na polno« je nova komunikacijska plaftorma Pivovarne Union in hkrati njen nov pozicijski slogan. Oglaševalsko akcijo za platformo so zasnovali v agenciji SHIFT.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, platforma na svež način utrjuje vrednote in filozofijo znamke, ki v svetu, prepolnem nepovezane individualnosti, vseskozi stoji za izgrajevanjem skupnosti in vsem, kar nas v življenju povezuje. »Prijateljstvo, strast in predanost. Neustavljiva energija, pogum in iskrenost. Union je že od nekdaj sinonim za stvari, ki štejejo največ – to sporočilo utrjujeta tudi dva navdihujoča televizijska oglasa, ki v okviru nove oglaševalske akcije predstavljata dve zgodbi, ki stojita vsak zase, a sta hkrati tesno prepleteni med seboj,« pravijo snovalci akcije. V prvi zgodbi spoznamo fanta in vse njegove strasti, v drugi pa njegovo dekle, ki gledalcem prav tako naslika koščke svojega življenja. »Nova Unionova akcija nas skozi različne kanale opominja, da se v vsakem izmed nas skriva 'zmajeva moč', ki nas žene, da lahko segamo višje, stopamo dlje in sledimo temu, kar je v življenju zares vredno,« so povedali za MM.

Elementi akcije: oglaševanje na televiziji in na spletu, družbena omrežja, prodajna mesta

Predstavniki naročnika: Ajda Jurkas, Nina Tomše in David Zappe

Direktorica naročnika: Amadea Šoln

Vodja projekta v agenciji: Nina Bergoč

Strateška direktorica: Špela Žorž

Kreativna direktorja: Katja Petrin Dornik in Luka Bajs

Tekstopiske: Katja Petrin Dornik, Nina Vidrih in Kaja Elsner

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalci: Matija Primc, Andraž Grulja, Hana Domijan in Miha Kalan

Strateginje digitalnih in družbenih medijev: Teja Rajšp, Sabrina Slak in Monika Habjanič

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser: Blaž Švent

Direktor fotografije: Aleksandar Pavlović

Postprodukcija: Art Rebel 9

Zvočna obdelava: Studio 100

Fotograf: Saša Hess

Medijska agencija: Media Publikum

Vodje medijskih projektov: Alenka Burica, Maša Smonig in Klavdija Jerman

Trajanje akcije: Od 20. februarja 2021

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji