izbor argeta
Opaženo

Življenje je, kar sami ustvarimo iz njega.

Luna \TBWA je za blagovno znamko Argeta ustvarila novo komunikacijsko platformo in oglaševalsko akcijo, s katero bo znamka še okrepila svoj položaj na evropskih trgih in s katero obrača nov list na vseh stopnjah svoje pojavnosti.

Kratek opis akcije: V Argeti pravijo, da novo komunikacijsko platformo najbolje predstavi manifest znamke:

Življenje.

Kaj pravzaprav je življenje?

Je prazna knjiga. In njena vsebina je odvisna od nas.

Življenje je lahko vrsta dolgočasnih opravil, ki se jim težko izognemo.

Lahko je vsak dan ista rutina. Vsak dan ista služba, iste obveznosti, iste navade. Isti dolgčas.

Lahko pa tu in tam poskusimo kaj novega.

Lahko za nekoga naredimo korak več.

Stopimo korak dlje.

Sem in tja prekršimo kakšno pravilo.

Lahko smo pogumni in se predamo občutku.

Lahko smo pogumni in priznamo, da nas je strah.

Lahko ovire spremenimo v izzive. In Izzive v cilje.

Vsaka situacija, v kateri se znajdemo, je nova priložnost, da vzamemo stvari v svoje roke in si jo oblikujemo po svoje.

Življenje je, kar sami ustvarimo iz njega.

Ustvarimo si dobro.

Argeta. Dobra stran kruha.

argeta izbor

Elementi akcije: televizijski oglas, tisk, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, promocijska gradiva

Predstavniki naročnika: Vida Kos, Mojca Pesendorfer, Petra Čadež, Nedeljka Jankovič, Špela Cocej Minatti in Živa Deu

Vodje projekta v agenciji: Nika Frece, Nina Melink in Valerija Smolej

Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopisca: Medeja Kraševec in Blaž Žnidarec

Umetniški direktor: Jure Sotler

Oblikovalci: Miha Feguš, Matic Kozinc, Ivan Todorović, Nuša Willenpart in Nina Zadravec

Strateginja: Maruša Hrovat

Digitalni strateg: Jan Omahen

Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Blaž Švent

Fotografa: Primož Korošec in Matevž Kostanjšek

Medijska agencija: ProMediaGrup

Trajanje akcije: september - oktober 2020

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji