cockta
Opaženo

Živi za svojo stvar.

Cockta je v sodelovanju z agencijo Yootree pripravila oglas, za katerega pravijo, da zanje pomeni korak dlje v utrjevanju položaja najbolj drzne, uporniške in privlačne regionalne pijače v srednji Evropi.

Kratek opis akcije: V televizijskem oglasu »Tvoja« namesto igralcev predstavljajo avtentične glasbenike, skupine, plesalce, didžeje in umetnike iz vse regije, ki v resničnem življenju izzivajo družbena pravila in poosebljajo zgodbo znamke Cockta. »Provokativna zgodba z vizualno naracijo gledalce izziva, da v življenju iščejo svojo stvar, ne glede na družbene norme,« pravijo v Cockti.

cockta

Elementi akcije: televizijski, spletni in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, spletna stran, oprema prodajnih mest, aktivnosti na prodajnih mestih

Predstavniki naročnika: Jelena Jelenc, Jovan Spahić in Laura Bortas

Direktorica projekta: Petra Trontelj

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Tomaž Apohal in Bor Klemenc Mencin

Umetniški direktor in oblikovalec: Ivor Bogunić

Produkcijska hiša: Tuna Fish Studio

Producentka: Sanja Milovanović

Režiserka: Marcella Zanki

Fotograf: Sever Zolak

Trajanje akcije: od marca 2020

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji