zz
Opaženo

Živi IRL, ne URL. Prileti v Planico!

Ko TikTok sreča Planico, zadiši po pravi strasti do športa.

Argeta je tudi letos ponosno podprla zaključek skakalne sezone v Planici in v okviru svoje sponzorske platforme Dobra stran športa osvetlila manj vidne, a ključne akterje skakalnega spektakla. Platforma, ki razkriva zakulisje športa in izpostavlja pogosto spregledane junake, je tokrat v središče postavila planiške delavce – mojstre priprave letalnice, brez katerih rekordni poleti ne bi bili mogoči. Da bi njihovo zgodbo približala mlajši generaciji, je Argeta nagovorila Gen Z na njim lasten način ter jih povabila, da šport doživijo v živo. 

Za vsakim rekordom stoji ekipa. 

In prav to je bila rdeča nit kampanje. Da bi šport približala mladim, ki vse več časa preživijo pred ekrani, šport pa pretežno spremljajo preko družbenih omrežij, je Argeta ustvarila digitalno izkušnjo z jasnim sporočilom: Živi IRL, ne URL. V kampanji na TikToku so planiški delavci v slengu Gen Z povabili mlade, naj se prijavijo na natečaj za edinstveno doživetje – brez filtrov, brez lajkov, samo ti, sneg in šport. Za piko na i je kampanjo z legendarnim glasom podprl Andrej Stare, ki je poziv “Pridi v Planico!” naredil še bolj nepozaben.

Malo cringe? Ravno toliko, da je vibe. 

Če želiš pozornost mladih, moraš igrati po njihovih pravilih. In je delovalo – 2,8 milijona ogledov, skoraj 13.000 všečkov in kopica izvirnih prijav za vstop v zakulisje Planice povedo svoje. 

Iz virtualnega v realno – Sinjina zgodba. 

Izbranka natečaja, Sinja, je doživela tridnevno zakulisje Planice, kamor redko kdo pride. Bila je del ekipe: pomagala pri pripravi skakalne vasi, spremljala tekmovalce na kontrolo dresov, sodelovala pri organizaciji zabave in spoznala Planico tako, kot jo poznajo le tisti, ki jo ustvarjajo. Njeno izkušnjo je Argeta delila v TikTok vlogih, vsak dan pa jo je s svojim pogledom dodatno obogatil vplivnež Iztok Podpečan. 

Dobra stran športa ni le slogan.

To je platforma, ki daje glas tistim, ki ga običajno nimajo. Planiškim delavcem, tehnikom, organizatorjem … vsem, ki s srcem ustvarjajo športno izkušnjo za druge. Kampanja je pokazala, da šport niso le tekmovalci in rezultati – temveč skupnost, predanost in ljudje v ozadju. In da se najboljše stvari zgodijo, ko jih doživiš – IRL

Elementi akcije: Oglasi na družbenih omrežjih, pristajalna stran, TikTok vsebine

Predstavniki naročnika: Živa Deu, Valentina Erčulj Džuban, Patricia Platiša

Vodji projekta v agenciji: Urška Cerar in Valerija Smolej

Kreativni direktor: Drago Mlakar

Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Digitalna strateginja: Neža Renko

Spletna oblikovalka: Pia Požek

Direktor športnih sponzorstev: Ivan Todorović

Produkcija digitalnih materialov: We Are TikTok (Iztok Podpečan in Patricija Zorko)

Spletna produkcija: CNJ digital

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji