izbor VW
Opaženo

Zimska idila z vašim najljubšim vozilom

F2 je za Volkswagen Slovenija zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri so potrošnikom želeli predstaviti širok izbor vozil po izjemnih cenah.

Kratek opis akcije: »Kaj je lepšega kot to, da se na prelep zimski dan z avtom zapeljete po zasneženi pokrajini? Prav nič, to pa je tudi tisto, iz česar smo izhajali, ko smo snovali oglaševalsko akcijo. Da bi dosegli svoj cilj, smo se s Volkswagnovimi vozili zapeljali na Pokljuko, gledalce pred televizijskimi sprejemniki pa povabili, naj tudi oni izberejo svoje najljubše vozilo … za zimsko idilo,« pravijo v agenciji F2.

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, velike plakatne površine, tiskani oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnica naročnika: Petra Korošec

Vodja projekta v agenciji: Tatjana Pavlič Fekonja

Tekstopiska: Mateja Arnež

Oblikovalec: Matjaž Hančič

Produkcija: Bright Visuals

Glasba: Siddharta

Medijska agencija: Futura DDB

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji