Več nas je, bolje je
Opaženo

Ženska izvedba akcije »Več nas je, bolje je!«

Zavarovalnica Triglav, ki je sponzor slovenske moške in ženske članske košarkarske reprezentance, je pripravila oglaševalsko akcijo za Triglav komplet, kjer so v glavni vlogi naše reprezentantke.

Kratek opis akcije: V Zavarovalnici Triglav pravijo, da se jim zdi pomembno, da moškim in ženskim ekipam, ki jih podpirajo, omogočijo enakopravno pojavnost v svojih oglasih, objavah na družbenih omrežjih in dogodkih. Izvedbo video- in fotooglasov pa so zaupali produkcijski hiši chili films.

Oglaševalska akcija nadaljuje ekipni koncept »Več nas je, bolje je!«, ki poudarja pomen ekipnega duha in je bil najprej posnet z moško reprezentanco. Ta slogan je uporaben tako v športu kot pri promociji Triglav kompleta, saj se z več zavarovanji v kompletu povečujejo tudi popusti. Televizijski oglas, ki je osrednji del kampanje, prikazuje članice slovenske košarkarske reprezentance in simbolizira moč ekipnega sodelovanja. Poleg televizijskega oglasa so pripravili tudi serijo šestih videov za družbena omrežja, s katerimi bodo uporabniki družbenih omrežij bolj podrobno spoznali slovenske reprezentantke. Poleg najboljše peterke so reševale tudi večno dilemo pice in ananasa, se pomerile v water bottle challengu ter razkrile svoje rituale pred tekmo in kaj jim na tekmah prinaša srečo.

Kreativna zasnova oglasa in celostna podoba kampanje ohranjata rdečo nit videa z moško reprezentanco in izhajata iz priljubljene košarkarske tradicije – ekipnega pozdrava, ki ga članice ekipe izvedejo pred in po vsaki tekmi. Ta pozdrav simbolizira ekipni duh in sodelovanje, kar je srž kampanje. Podobno deluje tudi Zavarovalnica Triglav s Triglav kompletom: več zavarovanj, večji prihranki.

»Pomembno je, da tudi ženski šport dobi prepoznavnost in svoj prostor v oglaševanju, zato smo se odločili, da žensko reprezentanco vključimo v svoje oglaševalske in medijske aktivnosti. Enakopravnost spolov, ki je eden od ciljev trajnostnega razvoja OZN in za katerega si prizadevamo v okviru projekta Zavarujmo prihodnost, ne sme biti zgolj črka na papirju. Eden od korakov so konkretna dejanja, kot je celostna kampanja z žensko reprezentanco,« pravijo v Zavarovalnici Triglav.

zt kosarka

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Maša Čeplak, Tjaša Kolenc Filipčič, Ana Razpotnik, Alenka Hlebec in Dragan Petrevski

Vodja projekta: Maša Čeplak

Tekstopisci: Alenka Hlebec, Marko Cvjetićanin in Tinkara Matičič

Družbena omrežja: Alenka Hlebec

Vodja oblikovanja: Dragan Petrevski

Produkcijska hiša: chili films

Izvršni producent: Timotej Lampe Ignjić

Producentka: Valentina Prešern

Režiserka: Nina Jakulin Vavpotič

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji