toyota
Opaženo

"Želite novo Toyoto? Zaplešite TikTok ples."

Toyota je prvič izvedla aktivacijo na TikToku, v kateri plesalcem na tem družbenem omrežju podarjajo nove modele Toyota Corolla Cross. Pri projektu so ji pomagale agencije Saatchi & Saatchi, Burrell Communications in Conill Advertising.

Marketinška strategija je pritegnila mnogo pozornosti že pred vzpostavitvijo uradnega kanala za marketing in prodajo Corole Cross 2022. Komunikacijska akcija je navdihnila 1,4 milijona uporabnikov TikToka, ki so svoje plesne gibe pokazali pod ključnikom #CorollaCrossStep.

Priznani ameriški plesalec Aubrey Fisher z več kot 2 milijonama sledilcev, ki prav tako nastopi v televizijskih oglasih za promocijo novega vozila, je prvi ustvaril tovrstni videoposnetek za TikTok ter pomagal pri presoji drugih plesalcev. Posnetek Fisherja in zmagovalca bosta krasila pristajalno stran nove Toyote.

Akcija dokazuje, da tudi starejši in utečeni avtomobilski proizvajalci prestavljajo lastne marketinške strategije na sodobna omrežja, da bi ugodili naslednji generaciji voznikov.

»Blagovne znamke, kot je Toyota, iščejo platforme, ki omogočajo povezljivost in ta vsakič znova pritegne nove ciljne skupine k tradicionalnim blagovnim znamkam,« je komentirala Jodi Porter, direktorica za globalne poslovne rešitve pri TikToku.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji