zd
Opaženo

Zelene Doline v novi podobi

Že več kot 70 let izdelki Zelene doline prinašajo najboljše iz narave, zvesti tradiciji slovenskega mlekarstva. Tokrat na policah presenečajo z novo podobo in igrivo komunikacijo, za katero so poskrbeli v agenciji AV studio.

Kratek opis akcije: Nova embalaža izdelkov Zelene doline pripoveduje zgodbo narave, temelji pa na filozofiji proizvodnje izdelkov brez gensko spremenjenih organizmov (GSO), kot zagovarja tradicija slovenskega mlekarstva. Zelene doline so še danes zveste tej tradiciji, ki jo širijo med ljudmi tako z novo podobo kot komunikacijo. Blagovna znamka Zelene doline namreč verjame, da najboljše prihaja iz narave, popolno samo sebi. In prav narava je tista, ki v ljudeh vselej pusti dobre sledi – tokrat v obliki hudomušnih zelenih brkov.

Zeleni brki povzamejo celotno filozofijo blagovne znamke, ki prisega izključno na mleko lokalnih slovenskih kmetij, brez GSO, s poudarkom na pristnih, kremastih in polnih okusih mlečnih dobrot. Naravnih od nekdaj, kar pravi tudi osrednje sporočilo oglaševalske akcije, ki ga lepo dopolni in podpre glasba v videu – adaptacija legendarne pesmi »Življenje je lepo« Tomaža Domicelja.

zel dol2

Predstavnika naročnika: Tomaž Arh in Neli Zdolšek

Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež

Umetniški direktor: Vasja Grabner

Tekstopisca: Mateja Kurež in Martina Derin

Oblikovalec: Urh Kočevar

Produkcijska hiša: Perfo produkcija

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Peter Giordani

Direktor fotografije: Miloš Srdić

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji