vzajemna
Opaženo

Zdravstvena polica

Vzajemna v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Futura predstavlja oglaševalsko akcijo, ki spremlja novo storitev Zdravstvena polica.

Kratek opis akcije: V Vzajemni poudarjajo, da je oglaševalska akcija za Zdravstveno polico Varuha zdravja v marsičem prelomna. »Samo zavarovanje je zares celovit odgovor na potrebe trga oziroma na slabo kondicijo javnega zdravstva, ki je že leta v težavah, a pravih rešitev ni na vidiku. Drugo pomembno sporočilo akcije pa je preobrazba Vzajemne v Varuha zdravja. Ta je več kot le zavarovalnica. S svojimi spodbudami in storitvami hoče aktivno sodelovati v naši skrbi za zdravje,« pojasnjujejo.

Preobrazba v Varuha zdravja pa prinaša tudi prenovo podobe znamke in vizualnega jezika. Odslej bo Varuh zdravja prepoznaven tudi po sodobni 3D ilustraciji, ki bo prevzela glavno ilustrativno vlogo na tiskovinah, spletu in tudi v animiranih televizijskih oglasih.

varuh zdravja1

varuh zdravja2

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, oprema poslovalnic

Predstavnik naročnika: Klemen Daneu

Vodja projekta v agenciji: Dragana Josipović

Kreativni direktor in tekstopisec: Jože Gerečnik

Umetniška direktorica: Maruša Koželj

Oblikovalec: Matjaž Lužar

Fotograf/ilustrator: Blaž Slivnik

Režiser: Žiga Pokorn

Produkcijska hiša: NuFrame

Medijska agencija: Futura PR

 

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji