pedigree
Opaženo

Zdravi zobje, dobro življenje

»Zdravi zobje, dobro življenje« je slogan, s katerim blagovna znamka hrane za pse Pedigree obeležuje letošnji mesec zdravega nasmeha – vsakoletne akcije, s katero podjetje opozarja na pomen dobre in redne zobne higiene pri psih.

Kratek opis: Vsakoletna akcija »Mesec zdravega nasmeha« temelji na spoznanju, da je zobna nega izjemno pomembna tudi pri naših kosmatih družinskih članih. Raziskave so namreč pokazale, da kar trije od petih psov, starejših od treh let, trpijo za eno od oblik bolezni zob ali dlesni. Ker pa psi svojo bolečino nagonsko skrijejo, težave pogosto ostanejo neopažene.

Vsebinska in oblikovna zasnova akcije, ki je nastala v sodelovanju med več agencijami, je spletena na motivu psa staroste, ki svoja življenjska dognanja podaja svojemu pasjemu »vnučku«. V okviru akcije so predstavljeni tudi izdelki za zobno nego psov Pedigree® Dentastix™ ter novost v družini izdelkov, Pedigree Dentastix™ Advanced, ki so dopolnilna nega rednemu ščetkanju zob in obenem dober pasji posladek.

Vsebina akcije je podana skozi preplet različnih komunikacijskih kanalov, skladno z omejitvami, ki jih je prineslo letošnje leto: od brezplačnega vzorčenja izdelkov na družbenih omrežjih, preko katerega so sodelujoči na dom v preizkušanje prejeli nov izdelek Pedigree® Dentastix™, in spletnega oglaševanja, do aktivnega sodelovanje vplivnežev pri promociji pomena zobne nege psov.

pedigree2

Elementi komunikacije: digitalno oglaševanje, aktivacije na družbenih omrežjih, aktivnosti na prodajnem mestu in odnosi z javnostmi

Medijska agencija: Grey Ljubljana
Predstavnica naročnika: Maja Zorc

Vodja projekta v agenciji:  Barbara Nemec (O3)

Asistent vodje projektov:  Jurij Kern (O3)

Kreativni agenciji: Juice Creative in AMV BBDO

Izvedbeni oblikovalec:  Teo Križmančič (O3)

Odnosi z javnostmi: Barbara Žejn (Grayling)

Spletna strateginja in medijska podpora: Leja Kolenc (Grey Ljubljana)

Trajanje akcije: junij – julij 2020

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji