rekordomanija
Opaženo

Zbiranje sličic z Garfieldom kot nova družinska tradicija

Spar Slovenija zbiranje sličic z Garfieldom in zanimivimi rekordi živali letos približuje družinam na še več komunikacijskih kanalih.

Kratek opis akcije: Pravijo, da je Rekordomania 2 z digitalno aktivacijo na spletni strani, družbenih omrežjih in spletnih medijih dobila svež zagon in učinkovit preplet vsebin. V akcijo so vključili družino Cool fotra Janija Jugovica, ki na Facebookovem profilu Spar Slovenija objavlja zabavne izzive, povezane z rekorderji iz albuma. Sledilce ves čas animirajo in vpletajo v akcijo s tem, da lahko vsak teden sodelujejo z napovedovanjem rezultatov naslednjega izziva in si prislužijo nagrade.

Vse zabavne vsebine so združene na spletni strani Rekordomania.si, v okviru akcije pa so se povezali tudi z zavetišči za živali, ki jim bodo podarili hrano blagovne znamke Scotty in Molly premium v skupni vrednosti 10.000 evrov.

rekordomanija1

rekordomanija2

rekordomanija3

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje, sodelovanje z vplivneži, vzpostavitev spletne strani, odnosi z javnostmi – donacija

Predstavnici naročnika: Nataša Purgaj in Maja Zajec 

Strateginja in kreativna vodja: Tjaša Lenardič

Tekstopisci: Tjaša Lenardič, Ana Dujmović in Žan Rus F.

Oblikovalec: Luka Grčar

Spletna izvedba: Sebastian Gradišar in Davor Čerpnjak

Produkcijska hiša: Invida

Snemalec: Rok Mlinar

Medijska agencija: Futura DDB

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji