triglav avtomobilno
Opaženo

Zavarujte cel zborček prevoznih sredstev

Agencija SHIFT je ustvarila oglaševalsko akcijo za AvtoMobilno zavarovanje Zavarovalnice Triglav, ki strankam omogoča, da poleg avtomobila zavarujejo tudi druga mikromobilna prevozna sredstva.

Kratek opis akcije: Zavarovanje obenem nudi tudi tri akcijska zavarovanja in številne ugodnosti pri drugih zavarovanjih Zavarovalnice Triglav, Triglav Zdravstvene zavarovalnice in Triglav skladov. V akciji to številčnost simbolizira zborček, ki na humoren način s pesmijo spremlja prigode in nezgode uporabnikov različnih prevoznih sredstev, ki jih krije zavarovanje.

»V vlogi zborčka so predstavniki vokalne skupine Bassless, ki so pripravili tudi povsem vokalen aranžma in priredbo pesmi Hvala za vijolice, ki je rdeča nit komunikacije in bo nedvomno še dolgo odzvanjala v ušesih,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijsko, spletno, tiskano, radijsko in zunanje oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak, Jaka Jauh, Alenka Jančar, Sara Rogel in Nika Uhan

Vodja projekta v agenciji in strateginja digitalnega in vsebinskega marketinga: Teja Rajšp

Strateška direktorica: Špela Žorž

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisca: Luka Bajs in Eva Gradišnik

Umetniški direktor: Matija Primc

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser: Miha Mlaker

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Postprodukcija: Art Rebel 9

Zvočna obdelava: Studio 100

Fotograf: Peter Giodani

Izvorna pesem: Hvala za vijolice – Bilbi

Besedilo pesmi: Luka Bajs, Eva Gradišnik in Bassless

Aranžma: Bassless

Medijska agencija: Pristop Media

Vodji medijskih projektov: Nika Todorovski in David Keš

Trajanje akcije: junij-julij 2021

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji