z
Opaženo

Zavarovalnica Triglav: Več nas je, bolje je!

Zavarovalnica Triglav je v sodelovanju z agencijo Futura DDB v duhu košarkarske vročice pripravila kampanjo za Triglav komplet, kjer so v glavni vlogi slovenski reprezentanti.

Kratek opis akcije: Zavarovalnica Triglav je kot sponzor slovenske košarkarske reprezentance ustvarila oglaševalsko akcijo, ki nadaljuje lanski ekipni koncept »Več nas je, bolje je!« in poudarja pomen ekipnega duha. Ta slogan je uporaben tako v športu kot pri promociji Triglav kompleta, saj se z več zavarovanji v kompletu povečujejo tudi popusti. Televizijski oglas, ki je osrednji del kampanje, prikazuje člane slovenske košarkarske reprezentance in simbolizira moč ekipnega sodelovanja. Več odličnih košarkarjev pomeni več zmag; več dobrih podaj vodi do več košev, več košev pa prinese več zmag. Podobno deluje tudi Zavarovalnica Triglav s Triglav kompletom – več zavarovanj, večji prihranki. Kreativna zasnova oglasa in celostne podobe akcije izhajata iz priljubljene košarkarske tradicije – ekipnega pozdrava, ki ga člani ekipe izvedejo pred in po vsaki tekmi. Ta pozdrav simbolizira ekipni duh in sodelovanje, kar je tudi jedro akcije »Več nas je, bolje je«.

Elementi akcije: televizijski, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Maša Čeplak, Tjaša Kolenc Filipčič, Ana Razpotnik, Alenka Hlebec, Jaka Jauh in Dragan Petrevski

Direktorica in vodja projekta: Alenka Pulec Jurjevčič

Tekstopiski: Tina Križaj in Katarina Ferk

Družbena omrežja: Jasna Kogej Kraševec

Vodja oblikovanja: Vesna Žnidaršič

Oblikovalca: Daša Žerovnik in Jure Pogačnik

Produkcija: Black Lime

Režiser: Jakob Šuster

Fotograf: Sami Rahim

Intervju

tuškej
07. 11. 2025

Objavljamo intervju z Mitjem Tuškejem, strategom in partnerjem v skupini Formitas, ki je…

Dober občutek je, da tvoje delo prepozna tisti del strokovne javnosti, ki si mu v svojem delu najbolj predan.

Komotar
03. 11. 2025

In ta strast je razvidna iz vsake minute pogovora s Cirilom Komotarjem, najbolj…

Moja vloga kot ustvarjalca vsebin je v bistvu precej sebična, saj hočem biti sam zadovoljen s tem, kar objavim. Imam res veliko srečo oziroma…

Življenje z znaMMkami
27. 10. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Naši avtorji