z
Opaženo

Zavarovalnica Triglav: Več nas je, bolje je!

Zavarovalnica Triglav je v sodelovanju z agencijo Futura DDB v duhu košarkarske vročice pripravila kampanjo za Triglav komplet, kjer so v glavni vlogi slovenski reprezentanti.

Kratek opis akcije: Zavarovalnica Triglav je kot sponzor slovenske košarkarske reprezentance ustvarila oglaševalsko akcijo, ki nadaljuje lanski ekipni koncept »Več nas je, bolje je!« in poudarja pomen ekipnega duha. Ta slogan je uporaben tako v športu kot pri promociji Triglav kompleta, saj se z več zavarovanji v kompletu povečujejo tudi popusti. Televizijski oglas, ki je osrednji del kampanje, prikazuje člane slovenske košarkarske reprezentance in simbolizira moč ekipnega sodelovanja. Več odličnih košarkarjev pomeni več zmag; več dobrih podaj vodi do več košev, več košev pa prinese več zmag. Podobno deluje tudi Zavarovalnica Triglav s Triglav kompletom – več zavarovanj, večji prihranki. Kreativna zasnova oglasa in celostne podobe akcije izhajata iz priljubljene košarkarske tradicije – ekipnega pozdrava, ki ga člani ekipe izvedejo pred in po vsaki tekmi. Ta pozdrav simbolizira ekipni duh in sodelovanje, kar je tudi jedro akcije »Več nas je, bolje je«.

Elementi akcije: televizijski, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Maša Čeplak, Tjaša Kolenc Filipčič, Ana Razpotnik, Alenka Hlebec, Jaka Jauh in Dragan Petrevski

Direktorica in vodja projekta: Alenka Pulec Jurjevčič

Tekstopiski: Tina Križaj in Katarina Ferk

Družbena omrežja: Jasna Kogej Kraševec

Vodja oblikovanja: Vesna Žnidaršič

Oblikovalca: Daša Žerovnik in Jure Pogačnik

Produkcija: Black Lime

Režiser: Jakob Šuster

Fotograf: Sami Rahim

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji