sava
Opaženo

Zavarovalnica Sava x Azram

Zavarovalnica Sava je z agencijo Luna \TBWA in umetnikom Azramom ustvarila digitalno aktivacijo za mlade, v kateri so podelili pet edinstvenih čelad.

Kratek opis akcije: Mikromobilna sredstva (klasična ali električna kolesa, skiroji in rolke) postajajo vse bolj priljubljena, še posebej med mladimi. S pojavom in razvojem trenda mikromobilnosti tudi v Sloveniji je Zavarovalnica Sava razvila inovativno Zavarovanje mikroMOBILNOSTI, ki ponuja številne rešitve za ključne potrebe lastnikov in uporabnikov teh lahkih prevoznih sredstev. A kljub tako inovativnemu zavarovanju je potrebno poudariti, da zavarovanje pri nezgodah pomaga le delno, za varnost največ naredijo ljudje sami z uporabo čelad. To je kot odgovorno podjetje želela sporočiti tudi Zavarovalnica Sava, zato so pripravili posebno aktivacijo, ki je nagovarjala glavne uporabnike mikromobilnih sredstev – mlade. Prav ti še vedno premalo uporabljajo čelade, saj se te, kot pravijo, redko podajo njihovemu slogu in so preveč monotone. Da bi mlade učinkovito nagovorili k uporabi in nošenju čelad, so si pri Zavarovalnici Sava zadali izziv: narediti čelade spet »kul«. Skupaj z Azramom, enim od najbolj prepoznavnih domačih uličnih umetnikov, so ustvarili pet edinstvenih ročno poslikanih čelad in jih ponudili v aktivaciji na družbenih omrežjih. Odziv je bil neverjeten, varnost pa še nikoli ni bila videti bolje, trdijo v agenciji.

Naročnik: Zavarovalnica Sava – mikroMOBILNOST

Elementi akcije: spletno oglaševanje, aktivacija na družbenih omrežjih, spletno mesto

Predstavnica naročnika: Karin Vidonja

Vodji projekta: Katja Hrovatin in Rok Travižan

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetniški direktor: Miha Avsenik

Oblikovalka: Pia Požek

Spletna stratega: Juša Fabjan in Jan Omahen

Ilustrator: Azram – Maksim Azarkevič

 

sava

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji