sava
Opaženo

Zavarovalnica Sava: Pet unikatnih čelad Elan Eon

V zimski akciji se je Zavarovalnici Sava in uličnemu umetniku Azramu pridružil Elan. Skupaj so ustvarili novo serijo edinstvenih čelad in jih podelili v digitalni aktivaciji, ki so jo zasnovali v agenciji Luna \TBWA.

Kratek opis akcije: Pri Elanu so ustvarili čelado Eon, ki velja za prvi varnostni izdelek za zimske športe, ki je v celoti zasnovan v slovenskih Alpah. Ker so želeli smučarjem ponuditi najboljše, so oblikovali optimalno rešitev za zaščito smučarjev v vseh pogojih: inovativno zasnovo čelade Eon odlikujejo dvojna lupina, sistem pritrjevanja BOA 360, odstranljive ušesne blazinice PureSound in popolnoma nastavljivi zračniki, ki preprečujejo rosenje očal.

A kot pravijo pri Elanu, je na smučišču poleg kakovostne čelade pomembno tudi poznavanje smučarskih pravil. Zato sta Zavarovalnica Sava in Elan v digitalni aktivaciji povabila ljudi k sodelovanju v smučarskem kvizu. Tako sta znamki na zabaven in poučen način ljudi spodbudili k utrjevanju znanja o smučarskem bontonu in pravilih. Da pa so lahko k sodelovanju privabili čim več ljudi, so z uličnim umetnikom Azramom po zelo uspešni jesenski seriji unikatnih čelad ustvarili še zimsko.

Za čelado so se lahko potegovali vsi, v žreb pa so se uvrstili le tisti, ki so na smučarskem kvizu dosegli vsaj 80 odstotkov pravilnih odgovorov. Odziv in znanje ljudi sta se izkazala za neverjetna in to je morda še eden od dokazov, da smo Slovenci prav zares smučarski narod.

Elementi akcije: spletno oglaševanje, aktivacija na družbenih omrežjih, spletno mesto

Predstavnici naročnika: Jona Bale (Zavarovalnica Sava) in Polona Razingar Sladič (Elan)

Vodji projekta: Katja Hrovatin in Rok Travižan

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetniški direktor: Miha Avsenik

Oblikovalka: Pia Požek

Spletni strateg: Jan Omahen

Ilustrator: Azram – Maksim Azarkevič

Partner projekta: Elan

x

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji