tuš
Opaženo

Zato grem v Tuš

Tuš, slovenski trgovec z več kot tridesetletno tradicijo, z oglaševalsko akcijo »Zato grem v Tuš« na vseh glavnih medijskih kanalih komunicira svoje prednosti.

Kratek opis akcije: Kot naštevajo v Tušu, so njihove največje prednosti vsakodnevna svežina, kakovost, slovensko poreklo izdelkov, domač ambient in prijazno prodajno osebje, kar izpostavljajo tudi v svoji novi oglaševalski akciji.

tuš1

tuš2

Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno in zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, spletna stran, komunikacija na prodajnih mestih

Predstavnice naročnika: Živa Slokan, Nika Brodnik in Danijela Lakičevič

Vodja projekta v agenciji: Petra Peršić Blažičko

Kreativni direktor in tekstopisec: Siniša Waldinger

Vodja produkcije: Anja Pečovnik

Oblikovalka: Leopoldina Jovanovski

Fotograf: Luka Svetic

Produkcijska hiša: Bright Visuals 

Režiserka: Marcella Zanki

Medijska agencija: Media Publikum

Medijsko načrtovanje in zakup: Maša Šolinc

Trajanje akcije: 2023

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji