ISDIN
Opaženo

Zaščita pred soncem za vsakogar

ISDIN, blagovna znamka za nego kože in dermokozmetiko, je lani vstopila na slovenski trg. Ob tej priložnosti so v sodelovanju z agencijo Epidemic želeli potencialne kupce ozavestiti o znamki, o tem, kje je dostopna in kakšne izdelke ponuja.

Kratek opis akcije: Da bi znamko ISDIN predstavili čim večjemu krogu ljudi in v celoti prikazali raznolikost njene ponudbe sončnih krem, so v Epidemicu angažirali vplivneže iz petih različnih kategorij. »Linijo ISDIN Pediatrics so predstavile mame, ki so običajno glavne kupke izdelkov za zaščito pred soncem v družini, tudi za svoje otroke. Linijo Fusion Water Cream so predstavile ljubiteljice kozmetike, ki so prikazale prednosti obarvane kreme. Športni vplivneži so z vsebinami izpostavili dejstvo, da so sončne kreme ISDIN prava izbira za vse športne podvige, »skincare vplivneži« so delili prednosti ISDIN-ovih inovativnih formul, življenjskostilni vplivneži pa so naslovili širše občinstvo in kreme za sončenje ISDIN pozicionirali kot idealno izbiro in priročen izdelek za vsakodnevno uporabo,« pravijo snovalci akcije.

»Rezultat je bila kampanja z več kot 600.000 prikazi, ki je močno povečala prepoznavnost znamke in njene ponudbe na slovenskem trgu ter jo izpostavila novim potencialnim potrošnikom,« dodajajo.

ISDIN1

ISDIN2

Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih

Predstavnik naročnika: Blaž Jemec

Vodja projekta v agenciji in komunikacija z vplivneži: Anja Hrnjadović

Izpostavljeni vplivneži (med drugimi): Eva Centrih, Lana Briški Dobnikar, Nika Juriševič Dolinar in Mark Vozelj

Trajanje akcije: od junija 2024 dalje

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji