zala
Opaženo

Zala: 1.500 razlogov

Blagovna znamka vode Zala je dolgoletni podpornik združenja Europa Donna Slovenija. Z agencijo Pristop so se letos odločili za nekoliko bolj opazen in obsežnejši korak k ozaveščanju o pomembnosti samopregledovanja dojk.

Kratek opis akcije: »1.500 novih diagnoz raka dojke letno nam daje vsaj 1.500 razlogov, da smo pozorni, aktivni, da skrbimo za svoje zdravje in k temu motiviramo svoje najbližje. Ne nazadnje, da smo solidarni,« pravijo pri Pivovarni Laško Union. Za obdobje rožnatega oktobra, mednarodnega meseca ozaveščanja o raku dojk, je Zala za ozaveščanje odstopila obraz svojega najbolj prodajanega izdelka – pollitrske izvirske vode Zala in etiketo namenila komunikaciji akcije. Embalaža s QR-kodo poziva k donaciji v Sklad Mojce Senčar, sklad za podpiranje raziskav s področja raka dojk in rakov rodil.

Sporočilo oglaševalske akcije je še toliko močnejše, ker so njen obraz resnične osebe – prebolevnice raka dojk. V akciji sodelujejo članice Društva Europa Donna Slovenija, sodelavka Pivovarne Laško Union in dolgoletna ambasadorka projekta Jana Koteska. »Veseli smo, ko znamka svoj medijski prostor ali celo svoj najbolj prodajan izdelek odstopi za dober namen. Zato smo z veseljem podprli blagovno znamko Zala, tako s svojim strokovnim znanjem kot tudi s povabilom vseh sodelavcev k donaciji,« pravi Žiga Gliha, direktor naročnika iz agencije Pristop, ki je projekt podprla kreativno in izvedbeno.

Akcijo so predstavili v času teniškega turnirja WTA Zavarovalnica Sava v Portorožu, z zunanjim oglaševanjem in digitalno oglaševalsko akcijo ter na družbenih omrežjih v sodelovanju z ambasadorji znamke in prebolevnicami.

zala1

zala2

zala3

zala4

Predstavnici naročnika: Simona Oset in Daphne Stavropoulou

Direktor naročnika v agenciji: Žiga Gliha

Vodja projekta v agenciji: Eva Remic

Kreativna direktorica: Mirka Modrinič

Kreativna zasnova: Veronika Povž

Tekstopisca: Veronika Povž in Rok Artiček

Umetniški direktor: Rok Flego

Oblikovanje: Sara Sešlar Naraks

Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik

Družbena omrežja: Eva Remic in Gašper Potočnik

Vodji produkcije: Katra Petriček in Damjana Grošelj

Video produkcija: Mimi Antolovič, Urška Kos in Žak Jankovič

Fotografinja: Mimi Antolovič

Medijska strategija in zakup: Media Publikum

Trajanje akcije: september – november 2022

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji