cockta izbor
Opaženo

Zakaj nas nekatere ljubezni opredeljujejo bolj kot druge?

DROM agency je za Cockto pripravil oglaševalsko akcijo ob dnevu zaljubljenih. V njej je Cockta s predstavitvami parov in njihovih različnih ljubezni pozvala ljudi, naj razmislijo o tem, zakaj nas nekatere ljubezni opredelijo bolj kot druge.

Kratek opis akcije: V ospredju akcije so štirje pari, in sicer par z veliko starostno razliko, par, kjer je eden od njiju Rom, homoseksualni par in nekdanji homoseksualni par. Zadnji par predstavljata nekdanji dekleti Monika in Bruna, ki v videointervjuju govorita o svojem doživljanju ljubezni, javni izpostavljenosti in procesu sprejemanja same sebe.

Oglaševalska akcija je v regiji dvignila ogromno prahu na eni in na drugi strani – od ekstremnega sovražnega govora, pozivov k bojkotu in aktivacije botov v komentarjih nasprotnikov akcije do izjemno pozitivnega odziva podpore, ljubezni in solidarnosti. »K sreči je bilo slednjega veliko več. Vse uporabnike, ki so se odzvali negativno, pa smo povabili, da pare spoznajo pobliže, da preberejo njihove zgodbe in razmislijo o tem, zakaj njihovih ljubezni ne sprejemajo,« pravijo v DROM agency.

Reakcije in sporočila tako nasprotnikov kot podpornikov so (in jih še) objavljali v Instagramovih zgodbah in na ta način uporabnike spodbujali k razmisleku.

 

cockta1

cockta2

Vodja projekta: Zala Maček

Kreativna direktorica: Milena Jakovljević

Strateginji: Zala Maček in Milena Jakovljević

Tekstopiske: Maša Stanič, Milena Jakovljevic, Zala Maček, Marija Pajić in Martina Levar

Upravljavca družbenih omrežij: Miloš Primović in Milena Jakovljević

Videoprodukcija: Bine Zarabec

Fotograf: Sever Zolak

Medijska agencija: Promedia group

Produkcija spletne strani: Spletna postaja

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji