jn
Opaženo

Zakaj Generali ZAME?

Zavarovalnica Generali skupaj z agencijo Pristop nadaljuje s komunikacijo programa prednosti Generali ZAME. Nagovor »Kaj je zame?« so nadgradili z nagovorom »Zakaj zame?«

Opis akcije: Po uspešni predstavitvi programa z nagovorom »Kaj je ZAME?« je tokrat v ospredju vprašanje »Zakaj ZAME?«

Kot nakazuje že ime, je odgovorov zelo veliko, saj bodo tudi tisti, ki niso zavarovanci Generali, našli nekaj zase. Vsem odgovorom je skupno, da navdušujejo na najrazličnejše načine – od popustov na najrazličnejša zavarovanja do ugodnosti pri partnerjih po vsej Sloveniji ter nasvetov za zdrav vsakdan. Komunikacijska akcija spodbuja in nagrajuje vse, ki radi aktivno preživljajo prosti čas, skrbijo za zdravje in uživajo v ugodnostih po njihovem okusu.

Z oglaševalsko akcijo Generali ZAME nadaljuje grajenje prepoznavnosti in neposredno izpostavljanje konkretnih prednosti. Tako bodo tudi tisti, ki se Generaliju še niso pridružili, prepoznali številne ugodnosti, ki jih prinaša Generalijeva zaveza vseživljenjskega partnerstva, obstoječe stranke pa bodo za svojo zvestobo dodatno nagrajene, pravijo snovalci akcije.

Komunikacija se v nagovorih prilagaja različnim oglaševalskim kanalom – na družbenih omrežjih na primer pozornost vzbuja z izpostavljanjem zanimivosti partnerjev iz vse Slovenije.

generali

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: oddelka za marketing in odnose z javnostmi ter za podporo strankam

generali

Agencija: Pristop

Vodja projekta: Nika Perovšek

Asistentka vodje projekta: Ivana Laharnar

Tekstopisec: Peter Zabret

Umetniški direktor: Rok Flego

Izvedbeni oblikovalec in postproducent: Matic Klemen

Diggit

Prijavi se na 10DIGGIT

Intervju

game gang show
30. 03. 2023

Pred igričarskim spektaklom Game Gang Show smo se pogovarjali z vodjo projekta Gašperjem…

hm
29. 03. 2023

Nekdanji svetovni prvak v smučarskem krosu je javnosti predstavil svojo novo blagovno…

štalec
25. 03. 2023

Z Andražem Štalcem, soustanoviteljem digitalne agencije Red Orbit, smo se pogovarjali o…

»Sem analitičen človek, ampak odločitev ne sprejemam na podlagi podatkov, jih pa želim poznati. Ne gre torej za »data-driven« odločitve, temveč tiste…

Naši avtorji