Za vsak slučaj
Opaženo

Za vsak slučaj

Zavarovalnica Vita je v novo leto vstopila z novo večkanalno oglaševalsko akcijo, ki jo je zasnovala v sodelovanju z digitalno agencijo DIGINOM (sestrsko agencijo SHIFT-a).

Kratek opis akcije: Namen kampanje je predvsem predstavitev nove komunikacijske platforme zavarovalnice in povečanje prepoznavnosti blagovne znamke. Njeno glavno sporočilo se glasi: »Življenje je polno slučajev. Nekatere je bolje zavarovati.«

»Življenjski slučaji so postali glavni navdih nove komunikacijske platforme, ki na poljuden način predstavlja širok nabor zavarovanj za vsak slučaj. Prav rek 'Za vsak slučaj' pa je postal tudi novi slogan zavarovalnice. Prepričani smo, da se bo zaradi svoje ljudskosti hitro zasidral v srca obstoječih in potencialnih komitentov,« pravijo v Zavarovalnici Vita.

Osrednji del kampanje predstavlja televizijski oglas, v katerem spoznamo glavno protagonistko, punčko Vito, ki se srečuje s takšnimi in drugačnimi življenjskimi slučaji. Kot pravijo, so »za vsak slučaj klasični ATL-komunikaciji pridružili še močno digitalno oglaševanje, učinkovitostni marketing in komunikacijo na družbenih omrežjih«.

Kampanjo bodo na Prešernov dan nadgradili s prav posebno aktivacijo, zato vabijo, »da se za vsak slučaj 8. februarja sprehodite tudi mimo ljubljanske opere«.

slucaj1

slucaj2

slucaj2

slucaj3

Elementi akcije: televizijsko, zunanje, spletno in radijsko oglaševanje, učinkovitostni marketing, družbena omrežja in sodelovanja z vplivneži, nagradna aktivacija

Predstavniki naročnika: Blaž Klinar, Anamarija Ahlin, Krista Urbas, Nina Plantan, Angela Sekuloska in Elena Likar

Kreativna direktorica: Kaja Elsner

Tekstopiski: Kaja Elsner in Sara Grmek

Oblikovalca: Lucija Pale Povalej in Nejc Vernik

Urednici družbenih omrežij: Anita Kolar in Klara Filip

Učinkovitostno oglaševanje: Dimitar Manov

Video produkcija: SquareMe

Režiser: Luka Štigl

Direktor fotografije: Dominik Istenič

Producenta: Sebastjan Oblak in Nika Sretenović

Fotograf: Jani Ugrin

Glasba: Lamai – Spet te slišim

Trajanje akcije: od 15. januarja do 31. marca 2025

Intervju

zz
03. 02. 2025

Marko Kolbl, direktor Europlakata, meni, da bomo čez 50 let vsi imeli personaliziranega…

Den Baruca
01. 02. 2025

»Izziv je vedno isti: preseči pričakovanja,« o svojem delu pravi Den Baruca, s katerim…

»Stanje videoprodukcije v Sloveniji ima velik manko in veliko prednost. Manko so omejeni proračuni, ki pogosto dušijo drznost. Prednost pa je prav ta…

zz
30. 01. 2025

Sašo Palčič, direktor in ustanovitelj digitalne agencije Madwise, o tem, zakaj zmanjšati…

Naši avtorji