
Za vsak slučaj
Zavarovalnica Vita je v novo leto vstopila z novo večkanalno oglaševalsko akcijo, ki jo je zasnovala v sodelovanju z digitalno agencijo DIGINOM (sestrsko agencijo SHIFT-a).
Zavarovalnica Vita
Kratek opis akcije: Namen kampanje je predvsem predstavitev nove komunikacijske platforme zavarovalnice in povečanje prepoznavnosti blagovne znamke. Njeno glavno sporočilo se glasi: »Življenje je polno slučajev. Nekatere je bolje zavarovati.«
»Življenjski slučaji so postali glavni navdih nove komunikacijske platforme, ki na poljuden način predstavlja širok nabor zavarovanj za vsak slučaj. Prav rek 'Za vsak slučaj' pa je postal tudi novi slogan zavarovalnice. Prepričani smo, da se bo zaradi svoje ljudskosti hitro zasidral v srca obstoječih in potencialnih komitentov,« pravijo v Zavarovalnici Vita.
Osrednji del kampanje predstavlja televizijski oglas, v katerem spoznamo glavno protagonistko, punčko Vito, ki se srečuje s takšnimi in drugačnimi življenjskimi slučaji. Kot pravijo, so »za vsak slučaj klasični ATL-komunikaciji pridružili še močno digitalno oglaševanje, učinkovitostni marketing in komunikacijo na družbenih omrežjih«.
Kampanjo bodo na Prešernov dan nadgradili s prav posebno aktivacijo, zato vabijo, »da se za vsak slučaj 8. februarja sprehodite tudi mimo ljubljanske opere«.
Elementi akcije: televizijsko, zunanje, spletno in radijsko oglaševanje, učinkovitostni marketing, družbena omrežja in sodelovanja z vplivneži, nagradna aktivacija
Predstavniki naročnika: Blaž Klinar, Anamarija Ahlin, Krista Urbas, Nina Plantan, Angela Sekuloska in Elena Likar
Kreativna direktorica: Kaja Elsner
Tekstopiski: Kaja Elsner in Sara Grmek
Oblikovalca: Lucija Pale Povalej in Nejc Vernik
Urednici družbenih omrežij: Anita Kolar in Klara Filip
Učinkovitostno oglaševanje: Dimitar Manov
Video produkcija: SquareMe
Režiser: Luka Štigl
Direktor fotografije: Dominik Istenič
Producenta: Sebastjan Oblak in Nika Sretenović
Fotograf: Jani Ugrin
Glasba: Lamai – Spet te slišim
Trajanje akcije: od 15. januarja do 31. marca 2025