europa donna
Opaženo

Za druge priložnosti ne zamudi pregleda pri ginekologu

Združenje Europa Donna z novo komunikacijo opozarja na pomen obiskov pri ginekologu za odkrivanje rakavih in predrakavih sprememb na materničnem vratu.

Kratek opis akcije: Predrakave spremembe in zgodnje rakave spremembe na materničnem vratu so asimptomatske, zato je za njihovo odkrivanje ključnega pomena obisk ginekologa, opozarjajo v Združenju Europa Donna. Največ tovrstnih sprememb odkrijejo pri ženskah pred 40. letom, torej pri ženskah, ki imajo pred seboj še veliko ciljev in priložnosti.

V agenciji AV Studio so v skladu s tem vpogledom zasnovali kampanjo, ki ženske k rednim pregledom pri ginekologu pozove preko njihovih ambicij in želja. Njihovo pozornost pritegne s pomočjo zamujenih priložnosti in jih povabi, da v prihodnosti ujamejo nove. To jim bo uspelo le v primeru, če bodo s pregledom pravočasno odkrile rakavo spremembo in ukrepale. Akcija je sporočilo podajala skozi nepričakovane kanale, ki so ciljno skupino nagovarjali v različnih situacijah, kot sta nakupovanje ali obisk kina.a

ed1

ed2

ed3

Elementi akcije: video oglasi, zunanje, radijsko in spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, gverila

Predstavnice naročnika: Tanja Španić, Polona Marinček in Kaja Dekleva

Vodja projekta v agenciji: Dunja Bibianko Marovt

Asistentka vodje projekta: Barbara Pirh

Izvršni kreativni direktor: Gal Erbežnik

Kreativni direktor: Robert Bohinec

Umetniški direktor: Gašper Štern

Tekstopiska: Sara Mlinar

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji