Za druge priložnosti ne zamudi pregleda pri ginekologu
Združenje Europa Donna z novo komunikacijo opozarja na pomen obiskov pri ginekologu za odkrivanje rakavih in predrakavih sprememb na materničnem vratu.
Združenje Europa Donna
Kratek opis akcije: Predrakave spremembe in zgodnje rakave spremembe na materničnem vratu so asimptomatske, zato je za njihovo odkrivanje ključnega pomena obisk ginekologa, opozarjajo v Združenju Europa Donna. Največ tovrstnih sprememb odkrijejo pri ženskah pred 40. letom, torej pri ženskah, ki imajo pred seboj še veliko ciljev in priložnosti.
V agenciji AV Studio so v skladu s tem vpogledom zasnovali kampanjo, ki ženske k rednim pregledom pri ginekologu pozove preko njihovih ambicij in želja. Njihovo pozornost pritegne s pomočjo zamujenih priložnosti in jih povabi, da v prihodnosti ujamejo nove. To jim bo uspelo le v primeru, če bodo s pregledom pravočasno odkrile rakavo spremembo in ukrepale. Akcija je sporočilo podajala skozi nepričakovane kanale, ki so ciljno skupino nagovarjali v različnih situacijah, kot sta nakupovanje ali obisk kina.a
Elementi akcije: video oglasi, zunanje, radijsko in spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, gverila
Predstavnice naročnika: Tanja Španić, Polona Marinček in Kaja Dekleva
Vodja projekta v agenciji: Dunja Bibianko Marovt
Asistentka vodje projekta: Barbara Pirh
Izvršni kreativni direktor: Gal Erbežnik
Kreativni direktor: Robert Bohinec
Umetniški direktor: Gašper Štern
Tekstopiska: Sara Mlinar