spar
Opaženo

Za dober spanec namesto ovc raje preštevajte popuste

Spar in Futura DDB predstavljata oglaševalsko akcijo, s katero želijo promovirati točke zvestobe v trgovinah Spar in megamarketih Interspar.

Kratek opis akcije: »Nekoč so morali ljudje za boljši spanec preštevati ovce. Danes to ni več potrebno, saj lahko Sparovi kupci preštevajo popuste za nakup izdelkov iz spalnega programa Svilanit. Z njimi bodo zagotovo spali bolje in prijetneje,« so idejno zasnovo akcije pojasnili v agenciji Futura DDB.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, letaki, spletni oglasi, družbena omrežja, vsebinski marketing

Predstavniki naročnika: Janja Štular, Nina Šumi, Primož Vidmar in Sabina Grešak

Direktorica naročnika v agenciji: Mija Gačnik Krpič

Vodji projekta v agenciji: Maja Birsa in Anuša Žagar

Kreativni direktor: Robert Bohinec

Umetniški direktor: Robert Križmančič

Oblikovalec: Iztok Perko

Medijska agencija: AM Komunikacije

Produkcijska hiša: Vivido Ars d.o.o.

Trajanje akcije: do 4. avgusta 2019

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji