telekom slo
Opaženo

»Z vami smo, ko trenutke doživite in ko jih delite«

Telekom Slovenije je v sodelovanju z agencijo Pristop zasnoval oglaševalsko akcijo, v kateri poudarjajo, da so kot najboljše omrežje za vsak trenutek uporabnikom vedno na voljo.

Kratek opis akcije: Krovno sporočilo nove oglaševalske akcije za mobilne pakete Naj je, da uporabnikom omogočajo, da se posvetijo trenutku, ga zares doživijo in nato delijo. V akciji opozorijo tudi na nekaj, kar nam pogosto krati pozornost in preprečuje, da bi trenutke zares doživeli, in sicer na digitalne »motilce«. Zanje je pogosto (so)kriva tudi mobilna tehnologija – od nenehnega dotoka novih obvestil (notificationov) do občutka, da moramo biti ves čas dosegljivi vsem.

»Medtem ko je za mobilne operaterje običajno, da brez premisleka pozivajo k čim večji, tudi neracionalni uporabi mobilnih podatkov, se Telekom Slovenije kot nacionalni operater zaveda svoje odgovornosti in opozarja, da je za doživljanje trenutkov včasih treba tudi odložiti mobilni telefon in izstopiti iz virtualnega sveta. Digitalni 'motilci' nam namreč kradejo trenutke samo, če tehnologije ne uporabimo v svoj prid in takrat, ko jo potrebujemo. Takrat, ko se želimo 'motilcem' posvetiti in trenutke deliti na daljavo, pa je tu najboljše omrežje Telekoma Slovenije s  hitrostjo 5G, odzivnostjo in zanesljivostjo,« pravijo snovalci akcije.

V njej predstavijo relevantno zgodbo o pomenu občasnega odklopa od motilcev na mobilnih napravah ter na sproščen, humoren in neobsojajoč način ozaveščajo, kako pomembno je, da se občasno umaknemo od njih. Ponudijo pa tudi rešitev za trenutke, ki jih želimo deliti – s ponudbo paketov Naj in mobilnih telefonov v akciji.

ts1

ts2

ts3

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Mojca Pogačnik, Karmen Havliček in Franjo Jesih

Direktorica projekta: Nina Usnik

Vodja projekta: Mojca Mačkovšek Danev

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisca: Manja Novak in Klemen Šefer

Asistentka vodje projektov: Ivana Laharnar

Digitalna strateginja: Julija Somrak

Urednica družbenih omrežij: Ivona Pavić

Umetniški direktor: Ivan Momirov

Oblikovalca: Ivan Momirov in Urban Zotel

Izvedbena oblikovalca: Nejc Vernik in Emil Barbarič

Animacija: Urška Kos

Vodji produkcije: Damjana Grošelj in Eva Celec

Produkcijska hiša: Squareme

Režiser: Luka Štigl

Direktor fotografije: Miloš Srdić

Fotografinja: Urša Premik

Postprodukcija: Studio 001

Glasba: Tabu – Angel 2022

Medijski zakup: Tamma Žbontar

Trajanje akcije: maj–junij 2022

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji