prevzem
Opaženo

Z družbeno odgovorno kampanjo zbrali 31 ton hrane

Ob svetovnem dnevu živali je trgovina za male živali Mr. Pet organizirala zbiralno akcijo hrane za zapuščene živali. Pravijo, da je z 31 tonami zbrane hrane, akcija presegla vsa pričakovanja.

Za uspeh družbeno odgovorne akcije je zaslužna tudi komunikacijska agencija IR image, ki je poskrbela za članek o akciji in zakupe oglasnega prostora. Povezali so se z vplivnežem Urošem Bitencem, ki je v eni od poslovalnic posnel serijo storyjev in ljudi še dodatno spodbudil k sodelovanju. Pri Mr.  Pet-u so vse zbrane donacije podvojili, hrano pa bodo razdelili med več kot 40 zavetišč in društev po Sloveniji, ki se borijo za boljše življenje pomoči potrebnih živali.

zzz

Doris Veselić iz Mr. Pet-a je ob tej priložnosti poudarila, da so nad srčnostjo svojih kupcev navdušeni. »Zahvaljujemo se vsakomur, ki je prispeval, saj smo skupaj omogočili lepšo prihodnost številnim zapuščenim živalim,« je še dodala. Prepričani so, da so z letošnjo akcijo ponovno dokazali, da lahko z majhnimi dejanji ustvarimo velike spremembe.

zzz

 

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji