work from home
Opaženo

Work from home | Princip x ArtPump

Agencija Mayer McCann je za modni znamki Princip in ArtPump pripravila digitalno oglaševalsko akcijo, s katero sta znamki predstavili novo kolekcijo Work from home.

Kratek opis akcije: Kolekcijo je navdihnil sodobni koncept 'slow fashion'. »Vsi kosi so izdelani iz visokokakovostnih materialov s pridihom brezčasnosti, za dolgotrajno aktualnost kosov. V ozadju sije misel na žensko telo, na njeno udobje, na prileganje materialov in krojev. Veseli nas, da smo del projekta, ki pozitivno posega v modni prostor pri nas in sporočilno nagovarja edinstvenost vseh žensk,« pravijo v agenciji. Oglaševanje je potekalo z intenzivno mesečno akcijo na družbenih omrežjih, vključili pa so še druge lastne kanale modnih znamk, trgovine s konceptom Zoofa in odnose z javnostmi.

 

work from home1

work from home2

work from home3

work from home4

Umetniška in kreativna direktorica: Petja Montanez

Vodja projekta: Janja Tekavec

Digitalna strategija in tekstopisje: Sonja Zlobko

Oblikovanje: Aleš Salokar

Fotografija: Matjaž Jambriško

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji