izbor wolt
Opaženo

Wolt Delivered

V agenciji prvi.prvi. so pripravili oglaševalsko akcijo za dostavo hrane Wolt, v kateri pravijo, da Wolt »delivra« vse.

Kratek opis akcije: Wolt po njihovih besedah ne dostavlja le hrane, temveč tudi zanesljivost, prijaznost, varnost, široko ponudbo, odlično uporabniško izkušnjo in ne nazadnje tudi veselje in dobro voljo. »Poleg tega, da Wolt »delivra« vse, je tudi zelo pomembno, da Wolt »delivra« vsem in vsakomur. Brez predsodkov, brez očitkov. Wolt želi s svojo storitvijo ljudi povezovati in širiti pozitivno energijo. 'Woltwide',« pravijo.

izbor wolt2

izbor wolt3

Elementi akcije: serija videovsebin za družbena omrežja in televizijo ter spletnih in digitalnih oglasov za slovenski in hrvaški trg

Predstavnica naročnika: Manca Šalehar

Vodja projekta v agenciji: Matevž Goličič

Kreativni direktor: Matija Ošlak

Umetniška direktorica: Sanja Radaković

Strateginja: Meta Pavlin Avdić

Produkcijska hiša: Bright visuals

Režiser: Luka Štigl

Medijska agencija: Wolt Slovenija

Trajanje akcije: od 17. novembra 2020 do marca 2021

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji