m tehnika
Opaženo

Vse je v tehniki

Igriva tržnokomunikacijska akcija za M Tehniko predstavlja novi komunikacijski slogan »Vse je v tehniki«. Pri snovanju akcije jim je pomagala agencija Herman & partnerji.

Ime akcije: Vse je v tehniki

Kratek opis akcije: Novi slogan deluje dvoplastno: na eni strani povsem dobesedno, saj je v M Tehniki, Mercatorjevi trgovini za dom, delavnico in vrt, na voljo vse, kar kupci potrebujejo za svoje male in velike projekte »DIY«, na drugi pa simbolno, saj ljudi prijazno spodbuja, da zavihajo svoje rokave in se lotijo stvari – ne glede na raven spretnosti. Drži namreč le eno dejstvo – edini neuspešni projekti so tisti, ki so (in ostajajo) nedokončani.

Serija TV-oglasov, ki vabi k obisku in kliče k akciji, vzbuja pozornost s tehniko »stop motion«, privlačna formacija orodja pa ustvari zanimivo likovno motiviko na tiskanih materialih. Kot pravijo snovalci akcije, pa je to šele začetek, saj namerava M Tehnika oglaševalsko akcijo v naslednjih mesecih razširiti še z novimi elementi.

Elementi akcije: televizijski oglasi, tisk, digitalno komuniciranje

Predstavnica naročnika: Polona Saksida

Agencija: Herman & partnerji

Vodji projekta v agenciji: Anja Mitrovič in Jernej Lipar

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Tekstopiska: Eva Stopar

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalec: Matic Kosem

Fotograf/ilustrator: Tomaž Praunseis

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Režiser: Tomaž Praunseis

Medijska agencija: Nexus Media

Začetek akcije: 20. julij 2022

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji