vrnitev napisanih
Opaženo

Vrnitev napisanih – Knjigarne so spet popularne!

Javna agencija za knjigo RS z akcijo pozdravlja in podpira ponovno odprtje slovenskih knjigarn in vabi k nakupu knjig.

Kratek opis akcije: Akcija v obliki spletnih vsebin, plakatov, promocijskih materialov za knjigarne in televizijskih oglasov ter videovsebin, v katerih nastopajo Dušan Šarotar, Vlado Kreslin, Vesna Milek, Tadej Golob, Katarina Modic, Valentina Smej Novak in Nik Škrlec, poziva k obisku knjigarn in bralce vabi k nakupu knjig.

knjigarne1

knjigarne2

Elementi akcije: televizijski oglasi, digitalno oglaševanje (splet in družbena omrežja), zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, gradiva za knjigarne (plakat »Da bodo nakupi v knjigarni varni!«, kazalke, nalepke) in priloga časopisom Delo, Večer in Primorske novice v obliki knjižnega kataloga/priporočil

Predstavnica naročnika: Renata Zamida

Kreativni direktor: Zdravko Duša

Tekstopisca: Zdravko Duša in Renata Zamida

Oblikovalec: Nenad Cizl

Ilustrator: Izar Lunaček

Produkcijska hiša: Fixmedia

Producent: Jure Kreft

Režiser televizijskih oglasov in video vsebin: Jure Dostal

Ostali sodelavci: Ingrid Celestina, Samo Rugelj, Zdravko Duša, Pia Prezelj

Trajanje akcije: od 14. maja do 14. junija 2020

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji