vrnitev napisanih
Opaženo

Vrnitev napisanih – Knjigarne so spet popularne!

Javna agencija za knjigo RS z akcijo pozdravlja in podpira ponovno odprtje slovenskih knjigarn in vabi k nakupu knjig.

Kratek opis akcije: Akcija v obliki spletnih vsebin, plakatov, promocijskih materialov za knjigarne in televizijskih oglasov ter videovsebin, v katerih nastopajo Dušan Šarotar, Vlado Kreslin, Vesna Milek, Tadej Golob, Katarina Modic, Valentina Smej Novak in Nik Škrlec, poziva k obisku knjigarn in bralce vabi k nakupu knjig.

knjigarne1knjigarne2Elementi akcije: televizijski oglasi, digitalno oglaševanje (splet in družbena omrežja), zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, gradiva za knjigarne (plakat »Da bodo nakupi v knjigarni varni!«, kazalke, nalepke) in priloga časopisom Delo, Večer in Primorske novice v obliki knjižnega kataloga/priporočil

Predstavnica naročnika: Renata Zamida

Kreativni direktor: Zdravko Duša

Tekstopisca: Zdravko Duša in Renata Zamida

Oblikovalec: Nenad Cizl

Ilustrator: Izar Lunaček

Produkcijska hiša: Fixmedia

Producent: Jure Kreft

Režiser televizijskih oglasov in video vsebin: Jure Dostal

Ostali sodelavci: Ingrid Celestina, Samo Rugelj, Zdravko Duša, Pia Prezelj

Trajanje akcije: od 14. maja do 14. junija 2020

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji