VOYO
Opaženo

VOYO v prenovljeni obliki predstavlja nov slovenski »original«

Ponudnik videa na zahtevo VOYO je v jesen stopil s prenovljenim videzom in novo originalno serijo Hiša ljubezni.

VOYO se po novem »bohoti« v živo vijolični barvi, podobo pa je v sodelovanju s predstavniki iz vseh šestih držav, kjer je skupina CME pristona, zasnovala češka agencija WMC Grey. Z osvežitvijo bo njegova vizualna podoba poenotena na vseh šestih trgih, na katerih je VOYO prisoten in kjer ima skupno že več kot milijon uporabnikov. »Nova podoba sicer zajema vse elemente grafične podobe – novi so logotip, črkovna vrsta, barvna shema, grafike, pa tudi ton komunikacije, s katerim bo komunikacija bolj drzna in sveža,« so pri VOYO povedali za MM.

Stella Litou

Stella Litou, direktorica Pro Plus in RTL Hrvaška, dodaja, da so se za osveženo podobo in komunikacijo odločili (tudi) zato, ker se želijo nenehno razvijati in zadovoljiti potrebe svojih uporabnikov. Ti se bodo nedvomno razveselili tudi nove serije Hiša ljubezni, ki sta jo ustvarila Luka Štigl in Sanja Raičević iz produkcijske ekipe Squareme. Kaj vse se bo dogajalo v prvem legalnem bordelu v Sloveniji, si boste na VOYO lahko ogledali od 10. oktobra 2024 naprej.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji