vizija nic
Opaženo

Vizija NIČ

Zavod Varna pot, katerega cilj je zmanjšati število žrtev v prometu, si z novo akcijo prizadeva, da bi prav vsi sprejeli osebno zavezo k tako imenovani »Viziji NIČ«.

Kratek opis akcije: Novo razvita certifikacijska shema Vizija NIČ poziva posameznike, podjetja, lokalne skupnosti, izobraževalne institucije, nevladne organizacije ter državne institucije in organe k aktivnemu prispevku za zagotovitev varne mobilnosti. S tem se želijo postopno približati končnemu cilju Vizije NIČ, torej zmanjšanju števila smrtnih žrtev in hudo telesno poškodovanih na 0. Glavna kreativna podoba akcije je slika, izdelana za svetovni dan spomina na žrtve prometnih nesreč (WDOR 2017). Plakat je takrat predstavilo več kot sto držav in številne mednarodne vladne in nevladne organizacije, ki se ukvarjajo z varnostjo v cestnem prometu in žrtvami prometnih nesreč. Na ogled je bil tudi v središču Ljubljane.

Elementi akcije: glavna kreativna podoba, oglasni spot, aktivnosti v šolah, vrtcih in občinah, brošura s programi, razlagalni videoposnetek

Predstavnik naročnika: Robert Štaba

Kreativna videoprodukcija, tekstopisje, ilustracije in animacija: Miss Moose Production

Vodja projekta v videoprodukciji, kreativna in umetniška direktorica: Manja Porle

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji