FRUC
Opaženo

Vita Fruc

Družina pijač Fruc je letos osvežila svoje vrste. Sadnim okusom se je pridružil Vita Fruc z več vitamini in manj sladkorja, »sočna do konca« pa ni le njegova vsebina, temveč tudi barvito pakiranje, polno sadnih ilustracij.

Kratek opis akcije: »Vita Fruc se v oglasih predstavlja v dveh različicah, vsem ljubiteljem okusne osvežitve pa pove, kaj vse jim prinese več vitaminov in manj sladkorja: več idej, odbitosti in celo prožnosti ter manj gravitacije, lenarjenja in zabave,« pravijo v Pristopu. Novost na družbenih omrežjih predstavlja tudi ambasador znamke Gašper Bergant, mojster humorja z manj sladkorja, ki bo v naslednjih tednih na Instagram kanalu fruc.si sledilce naučil, kako v preveč posladkanem svetu stvari povedati z manj osladnosti. Vse sveže novice pa lahko uporabniki spremljajo tudi na prenovljeni spletni strani fruc.si.

fruc2

Elementi akcije: televizijski oglas, oglasne svetlobne vitrine, spletni mediji in družbena omrežja

Predstavnici naročnika: Tanja Vidmar Šinigoj in Mirjam Obljubek

Direktorica projekta v agenciji: Nina Usnik

Asistentka vodje projekta: Tjaša Vehovec

Kreativni direktor: Drago Mlakar

Tekstopiski: Eva Gjörek in Tjaša Derstvenšek

Umetniška direktorica: Martina Kokovnik Hakl

Oblikovalec: Urban Zotel

Družbena omrežja: Tjaša Derstvenšek

Produkcijska hiša: Art Rebel

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji