tehnika city park
Opaženo

Visoko tehnološki epski uvod v šolo

Ko so mlade družine opravljale še zadnje nakupe šolskih potrebščin v Cityparku v Ljubljani, so v tem nakupovalnem središču otrokom in mladostnikom omogočili visoko-tehnološka doživetja.

Kratek opis akcije: V Cityparku pravijo, da nakupovalna središča že dolgo niso samo prostor, kjer nakupujemo. So predvsem družabno okolje, priložnost za edinstvena doživetja in sprostitev. Prav pomanjkanje možnosti doživetij v tem času je bil povod za načrtovanje posebnega sklopa aktivacij, ki bi obiskovalcem ponudile tiste občutke, ki jih morda pogrešajo. »Med nakupovanjem šolskih potrebščin smo obiskovalcem omogočili visoko-tehnološka doživetja. Mlade so navdušile miselne, spretnostne, glasbene in robotske aktivacije – večina izmed njih je bila prvič na ogled v Sloveniji,« so za MM povedali v Cityparku, kjer dodajajo, da je bil njihov namen obiskovalce nagraditi z doživetji in na ta način sporočiti, da jim je pomembno njihovo dobro počutje tudi v tem obdobju.

Poskrbeli so tudi za varnostne ukrepe – v prvi vrsti z razpršeno postavljenimi aktivacijami, s čimer so omogočili ustrezno medosebno razdaljo obiskovalcev. Poskrbeli so za ustrezno zaščito animatorjev, razkuževali rekvizite in kontrolerje ter postavili dodatne razkuževalne postaje.

cp3

cp2

cp1

Elementi aktivacij: visoko tehnološka doživetja

Predstavnici naročnika: Maja Vidmar in Mateja Čakš

Vodja projekta v agenciji: Matej Brunšek

Trajanje dogodka: 27. – 29. avgusta 2020

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji