mercator
Opaženo

Veliko skupnega imamo, ker se dobro poznamo

Mercator nadaljuje svojo krovno korporativno komunikacijo, s katero odgovarja na situacijo ob epidemiji.Mercator nadaljuje svojo krovno korporativno komunikacijo, s katero odgovarja na situacijo ob epidemiji.

Kratek opis akcije: Na začetku je bila komunikacija usmerjena na dialog s potrošniki z oglaševalsko akcijo »Dober sosed stoji ob strani«, nato je sledila akcija »Vsem našim junakom iz srca hvala«, namenjena njihovim zaposlenim, ki so bili še posebej izpostavljeni. Tej je sledila še vseslovenska humanitarna akcija »Minute za junake«, s katero je Mercator obiskal in obdaril vse, ki v teh časih delajo na izpostavljenih delovnih mestih. 

»Za blagovne znamke je v tem obdobju še posebej pomembno, da imajo jasno vizijo, katere so njihove ključne prednosti, ki jim pomagajo obstati in uspeti na trgu, za katerega še vedno ne vemo, kako se bo spremenil. Zato Mercator s svojo novo korporativno kampanjo izpostavlja svoje ključne prednosti, kot so sodelovanje z lokalnimi pridelovalci v programu Radi imamo domače in dobavitelji legendarnih blagovnih znamk pod imenom Moje znamke, kartica ugodnosti Pika, predvsem pa usmerjenost v prihodnost, katere zastavonoši sta blagovna znamka Minute in sodobne nakupovalne storitve. Vse to nas povezuje in vzajemno nagrajuje,« pravijo v Mercatorju, kjer dodajajo, da zaradi svoje jasne vizije še vedno ostajajo 'najboljši sosed'.

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje

Predstavnici naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek in Viktorija Radojević Mavrič

Kreativni direktor: Matej Kodrič

Vodja projekta v agenciji: Andreja Veršič

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalka: Mateja Omerzel

Video: Urška Vavpetič

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji