izbor spar
Opaženo

Veliko dobrega pod skupno jelko

Kreativna ekipa Formitas je za Spar Slovenija pripravila priredbo prazničnega televizijskega oglasa.

Kratek opis akcije: V Sparu pravijo, da je skrb za skupnost na prvem mestu tudi v prazničnem času. »Sprehod po različnih slovenskih krajih v televizijskem oglasu nas spomni, da vsak posameznik, družina in prijatelji občudujejo svojo jelko, ker jih ta opiše na najbolj pristen način. Raznolikost naših zgodb je čudovita in dobrodošla, na koncu pa se vsi najdemo pod našo skupno jelko, kjer smo dobrodošli vsi,« pravijo. Zgodbo poveže pesem »Ne bodi kot drugi« slovenskega pisatelja in pesnika Ferija Lainščka v izvedbi pevke Ditke.

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih

Predstavnici naročnika: Janja Štular in Nina Šumi

Vodja projekta v agenciji: Žana Močnik Koncilija

Kreativni direktor: Blaž Ritmanič

Produkcijska hiša: Produkcijska skupina Mangart

Režiser: Aleš Verbič

Medijska agencija: AM Komunikacije

Trajanje akcije: od 16. novembra do 31. decembra 2020

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji