lumpi
Opaženo

Veliki domišljijski natečaj: Kako izgledajo lumpiji

Lumpi, Mercatorjeva blagovna znamka za otroke, že vrsto let navdušuje najmlajše in njihove starše. Obrazi Lumpija so bili skozi leta različni liki, ki pa z novim poglavjem Kluba Lumpi dobivajo novo podobo.

Kratek opis akcije: Za novo podobo tokrat ne bo poskrbel prizna ilustrator, temveč umetnice in umetniki, stare od štiri do deset let. Z velikim domišljijskim natečajem Mercator tako k ustvarjanju nove generacije Lumpijev vabi kar otroke same. »Kdo se namreč bolj spozna nanje? So novi Lumpiji zabavna bitja z gromozanskimi glavami in kratkimi nogami, pegaste deklice s kitkami do tal ali igrive živalice z vesoljskimi kapami? Mi ne vemo. Povedali bodo otroci,« pravijo v Mercatorju.

lumpi2

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje

Predstavnici naročnika: Viktorija Radojević Mavrič in Majda Vodopivec

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Tekstopisci: Katja Petrin Dornik, Rok Artiček in Maj Kelenc

Direktorici projekta v agenciji: Andreja Veršič in Ana Jelačin

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalka: Mateja Omerzel

Montaža: Urška Vavpetič

Medijska agencija: Studio Nexus

Naslovnica 479

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

zoran gabrijan
15. 05. 2021

Z Zoranom Gabrijanom, kreativnim direktorjem v Futuri DDB, smo se poglobili v proces…

stabej
10. 05. 2021

Podcast, podkast ali poddaja? Kdaj je smiselno sloveniti nove (tehnološke) izraze? Kako…

login
22. 04. 2021

Če vas zanima odgovor na zgornje vprašanje, si preberite roman Iza in samorog, v katerem…

Naši avtorji