rad te imam
Opaženo

Velikani slovenščine nas učijo znakovnega jezika

V Agenciji 101 so za Zvezo društev gluhih in naglušnih Slovenije (ZDGNS) pripravili oglaševalsko akcijo z motivi Primoža Trubarja, Franceta Prešerna in Ivana Cankarja. »Velikani« slovenščine nas tokrat ne učijo maternega, ampak slovenski znakovni jezik.

Elementi akcije: plakati, tiskani oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih, medijski prispevki, zasloni na mestnih avtobusih, LCD-zasloni v nakupovalnem središču Aleja, promocijska gradiva (skodelice, majice, zvezki)

rad1

rad2

rad3

Predstavnika naročnika: Matjaž Juhart in Tina Grošelj

Kreativni direktor: Jure Korenč

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalec: Aleš Vrbančič

Tekstopiska: Lana Špiler

Vodja projekta: Klavdija Trček

Asistentka vodje projektov: Kristina Zidar

Ilustrator: David Krančan

Odnosi z javnostmi: Blaž Jarc

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji