mm
Opaženo

Vedno sveže. Vedno odmevno.

Spar Slovenija je s pomočjo agencije AV Studio predstavil novo kampanjo za zbiranje točk zvestobe.

Kratek opis akcije: mladi hrepenijo po vrhunskih glasbenih izdelkih JBL. Zdaj še bolj, saj so v tokratni akciji zbiranja točk zvestobe na voljo po izjemnih cenah. Ker pa je za zbiranje točk zvestobe potrebno nakupovati v Sparu, smo najbolj sveže izdelke iz Spara prikazali kar v funkciji glasbenih izdelkov JBL. Tako smo dobili sveže motive, ki hkrati komunicirajo svežino in kakovost izdelkov v Sparu ter aktualno ponudbo zbiranja točk zvestobe za ugodnejše glasbene izdelke JBL.

mmm

mmm

mmm

Elementi akcije: serija tv oglasov, plakati, POS, oglaševanja na družbenih omrežjih

Predstavnici naročnika: Lidija Rakuša in Nataša Purgaj

Direktorica projekta: Dunja Bibianko Marovt

Vodja projekta: Barbara Pirh

Kreativna direktorja: Robert Bohinec in Gal Erbežnik

Umetniška direktorica: Hana Rošer

Produkcija: Kerozin

Intervju

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

zz
03. 02. 2025

Marko Kolbl, direktor Europlakata, meni, da bomo čez 50 let vsi imeli personaliziranega…

Ocenjevanje kreativnih idej prepuščam strokovni žiriji, ki vsako leto odlično opravi svoje delo. Želim in upam, da so rešitve iz leta v leto boljše.

Den Baruca
01. 02. 2025

»Izziv je vedno isti: preseči pričakovanja,« o svojem delu pravi Den Baruca, s katerim…

»Stanje videoprodukcije v Sloveniji ima velik manko in veliko prednost. Manko so omejeni proračuni, ki pogosto dušijo drznost. Prednost pa je prav ta…

Naši avtorji