diners
Opaženo

Več praznikov. Manj skrbi.

V agenciji Sonce.net so zasnovali komunikacijsko akcijo za kartico Diners klub, s katero so bili lahko letošnji prazniki po vseh turbulencah leta vsaj malce bolj brezskrbni.

Kratek opis akcije: Z akcijo, ki je hkrati uvod v osveženo celostno podobo Diners Club International v Sloveniji, so uporabnikom predstavili njene ključne prednosti, predvsem na področju nakupovanja obročno, z ločenim limitom za večje nakupe in običajno mesečno porabo, pa tudi popuste, ki jih imetnikom kartice nudijo številni partnerji Diners Cluba.

Elementi akcije: oglaševanje v tiskanih in digitalnih medijih, spletno oglaševanje z uporabo naprednih formatov, oglaševanje na družbenih omrežjih, iskalni in vsebinski marketing

diners

Predstavnica naročnika: Dragana Čosič

Kreativna direktorica: Nina Dinjaški

Tekstopiska: Nina Dinjaški

Umetniška direktorica in oblikovalka: Urša Hočevar

Vodja projekta v agenciji: Sebastijan Pregelj

Medijska agencija: iPROM

Intervju

maja golob
15. 01. 2021

Maja Golob je soustanoviteljica marketinške agencije Spago, katere poslanstvo je, da…

dobroje
13. 01. 2021

Prodajne police trgovin z živili se šibijo pod različnimi izdelki in za potrošnike, ki se…

Snovalci blagovne znamke Dobroje so si za svoj cilj zastavili, da bodo z lastno dostavo zaposlenim na delovnem mestu ali pa doma omogočili celovit in…

alenka kesar
04. 01. 2021

Alenka Kesar je javnosti znana kot nekdanja voditeljica oddaje Vizita, po slovesu od…

Naši avtorji