diners
Opaženo

Več praznikov. Manj skrbi.

V agenciji Sonce.net so zasnovali komunikacijsko akcijo za kartico Diners klub, s katero so bili lahko letošnji prazniki po vseh turbulencah leta vsaj malce bolj brezskrbni.

Kratek opis akcije: Z akcijo, ki je hkrati uvod v osveženo celostno podobo Diners Club International v Sloveniji, so uporabnikom predstavili njene ključne prednosti, predvsem na področju nakupovanja obročno, z ločenim limitom za večje nakupe in običajno mesečno porabo, pa tudi popuste, ki jih imetnikom kartice nudijo številni partnerji Diners Cluba.

Elementi akcije: oglaševanje v tiskanih in digitalnih medijih, spletno oglaševanje z uporabo naprednih formatov, oglaševanje na družbenih omrežjih, iskalni in vsebinski marketing

diners

Predstavnica naročnika: Dragana Čosič

Kreativna direktorica: Nina Dinjaški

Tekstopiska: Nina Dinjaški

Umetniška direktorica in oblikovalka: Urša Hočevar

Vodja projekta v agenciji: Sebastijan Pregelj

Medijska agencija: iPROM

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji