merkur črni petek
Opaženo

V Merkurju je vse urejeno za črni petek

Merkur je v sodelovanju z Agencijo 101 pripravil digitalno akcijo, ki v ospredje postavlja svetovalno vlogo znamke. V glavni vlogi nastopa šaljivi svetovalec Sašo Stare, ki razdaja koristne nasvete za nakupovanje na črni petek.

Kratek opis: Akcija je na spletnih kanalih in v Merkurjevih trgovinah zaživela že oktobra, saj so v prvi fazi kupce namreč nagovorili z oglasi, ki so ciljali na njihovo radovednost. V zameno za elektronski naslov so uporabniki dobili elektronsko sporočilo z razkrito Merkurjevo ponudbo ob črnem petku, ki jim ga je osebno distribuiral Sašo Stare, Merkurjev svetovalec za črni petek. »Ekskluzivna komunikacija ponudbe je Merkur na nakupovalne lističe ob črnem petku tako postavila že dober mesec in pol pred velikim dnevom in predvsem pred konkurenco, odlični rezultati pa so dokaz, da smo Slovenci zelo radovedni potrošniki. V nadaljevanju akcije je Sašo Stare razkril pronicljive nasvete za uspešno nakupovanje, uporabnikom, zbranim v lijaku potencialnih novih kupcev, smo predstavili dodatne možnosti za popuste, izbrano ponudbo izdelkov za črni petek in spletni ponedeljek pa smo z oglasi prenesli širši javnosti,« pravijo snovalci akcije.

merkur crni petek

Elementi akcije: aktivnosti na družbenih omrežjih, vsebinski marketing, komunikacija na prodajnih mestih, komunikacija na merkur.si, katalog, televizijsko oglaševanje

Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Manuela Ela Piškur, Brina Samec in Janez Korelc

Direktorica projekta v agenciji: Anja Šeme Todorovič

Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj

Asistentka vodje projektov: Kristina Zidar

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Umetniški direktor: Primož Kos

Spletni strateg: Uroš Svenšek

Tekstopiska: Veronika Povž

Oblikovalka: Lara Oset

Strokovnjakinja za družbena omrežja: Hana Godina

Videoprodukcija: Neja Kalan in Jan Rifelj

Fotograf: Jernej Kokol

Trajanje akcije: oktober in november 2020

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji