triglav skladi1
Opaženo

V krizi si zaslužite več. Tudi finančnih nasvetov.

Agencija Yootree je s svojim naročnikom Triglav Skladi v času koronakrize dosegla izjemen rezultat, ki ga pripisujejo odlični komunikaciji in predanemu delu prodajnega osebja v času epidemije.

Kratek opis akcije: Družba Triglav Skladi je v marcu in aprilu 2020 realizirala manj kot 1 odstotek izplačil, hkrati pa je dosegla tudi visoka nova vplačila in zato povečala obseg neto sredstev iz naslova vplačil.

Elementi akcije: spletni oglasi, družbena omrežja, spletna stran

Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Nataša Trtnik in Nataša Germ

Strateginji: Mojca Ivanc in Petra Trontelj Pečnik

Direktorica projekta: Petra Trontelj Pečnik
Vodja projekta: Irena Dizdarević

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopiska: Živa Munih

Oblikovalka: Neža Pavrič

Digitalna medijska agencija: Madwise

Trajanje akcije: od marca 2020

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji